Liebster Blog Award

Zostałam otagowana przez: http://daquerre.blogspot.com.
1.Dlaczego założyłaś bloga?
Załozyłam bloga, aby być na czasie z nowinkami kosmetycznymi, podzielić się opiniami oraz zdobyć większą wiedzę w dziedzinie kosmetyków i pielęgnacji :)
2.Co Cię denerwuje w ludziach?
Zakłamanie
3.Co lubisz w ludziach?
To że niektórzy potrafią się cieszyć z małych rzeczy i znaleść pozytyw w każdej sytuacji
4.Co myślisz o rzeczach kupowanych w sklepach typu 'wszystko po 2,50 zł','Wszystko po 4 zł'?
Powiem, ze lubię tam zajrzeć, ponieważ jak się upoluje jakąś perełkę to jest się niesamowicie dumnym :)
5.Czy masz jakieś ukryte talenty?
Hmmm...jakbym wiedziała, że je mam to pewnie nie byłyby ukryte
6.Twój cel do osiągnięcia w tym roku?
ujędrnić ciało i troche zeszczupleć :)
7.Ulubione miejsce w Polsce?
Hmmm...jest ich kilka...napewno Wrocław, Kraków, Jelenia Gora
8.Ulubiona piosenka?
Chyba takiej nie mam
 9.Co sądzisz o 'fanpageach' na facebooku?
Sama posiadam, uważam to za fajną komunikcję z ludźmi, którzy Cię czytają
10.Czy masz jakieś zwierzątko?
Niestety nie :(
11.Twoja największa wada i zaleta?
Zaleta: punktualność i rzetelność
Wada: Pesymizm i brak wiary w siebie :/

30 komentarzy:

  1. Też mam taki sam stosunek do fapage,nie mam jeszcze,ale pewnie kiedyś będe mieć i tak samo jak ty lubie tego typu sklepy ^^ pozdrawiam i dzięki za wzięcie udziału! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3




    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja kocham takie komentarze...hmmmm...bez komentarza ;)

      Usuń
  4. Dzięki za odwiedziny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy taki sam cel w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakłamanie ludzkie jest straszne ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chce byc wredna, czy czepliwa, ale jest 'rzetelność' nie 'żetelność' :D

    poza tym usmiechnij sie i zapomnij o pesymizmie ;D to jest najgooorsze co moze byc ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooopsss ale wtopa...Choć z polskiego nigdy nie byłam orłem, ale w moim wieku takie rzeczy?? hehe dzięki

      Usuń
  8. 3mam z becomingbeauty ! prawdę powiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3- ja też lubię takich ludzi :)) i baaaardzo nie lubię tych którym nic nie pasuje, którzy wiecznie są niezadowoleni, a małe rzeczy wcale ich nie ciesza...;/
    na szczęście zaliczam się do tych pierwszych :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również chciałabym trochę ujędrnić swoje ciało. ;)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Merg, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. punkt 3- zgadzam się w 100%

    a zwierzątka też nie mam a bym chciała mieć bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chciałabym jeszcze troszke schudnąć:)
    buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z p.4^^ Jaką człowiek ma radochę, jak coś fajnego upoluje;D

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie byłam w żadnym "wszystko za 5 zł" :D jak byłam młodsza to często buszowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak wiary w siebie, skąd ja to nam ;/.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o wady i zalety to ja mam takie same;) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj tak, wada jest taka sama i u mnie :( :/

    OdpowiedzUsuń
  18. punktualność i rzetelność zazdroszczę :0

    zapraszam na moje mini rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszenie się małymi rzeczami to największy dar :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gey girl! Yor blog is so cool, you' ve got an amazing style and it inspires me so much! What do you think of following each other? Let me know <3
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze wierz w siebie i myśl pozytywnie! Niepotrzebne zamartwianie się nigdy nie pomoże, a jedynie pogarsza sytuację.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz