Kolejne TESTY pasty do zębów!!!!UWAGA!!!

Witajcie!!!
Dziś już ostatni dzień kiedy mogliście zgłaszać się po paste wybielająca email diamant - TUTAJ.
We wcześniejszym poscie moja recenzja owej pasty - TUTAJ.
A dziś mam do rozdania wraz z firmą atosmm.com.pl5 kompletów past do zębów, ale UWAGA!!!! dla osób, które noszą stałe aparaty ortodontyczne!!!
Jeśli się klasyfikujesz i prowadzisz bloga, to moze właśnie TY wygrasz tą pastę. TUTAJ możecie poczytać więcej o tych pastach.
ZASADY:
1. musisz nosić aparat ortodontyczny stały :) - bo własnie ta pasta jest przeznaczona dla takich osób - obowiązkowe
2. musisz prowadzić bloga i zgadzasz się na umieszczenie recenzji na swoim blogu w ciągu 2 tygodni od otrzymania paczki, oraz prześlesz link z recenzją do mnie. - obowiązkowe
3. Zapraszam (będzie mi miło) jeśli dodasz mnie do obserwowanych i polubisz mój profil na FP KLIK - nieobowiązkowe
Przykład jednej z past które można zdobyć:
ZACHĘCAM do brania udziału bo wygrywa aż 5 osób.
Rozdanie trwa od dziś do dnia 19.02.2013  
20.02.2013 nastapi roztrzygnięcie.

18 komentarzy:

  1. noszę aparat więc się zgłaszam ;)
    obserwuję już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, tak jak wspomniałam w rozdaniu past wybielających noszę stały aparat od ok. 2 lat, więc z chęcią się zgłoszę. Obserwuję od dawna, mail: madisek@o2.pl.
    Czy te pasty będą miały jakieś przeznaczenie np. wybielające czy to jakieś zwykłe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście umieściłam link z przekierowaniem gdzie można sobie poczytać o tych pastach, ale one nie są wybielające tylko typowo pielęgnacyjne dla osób z aparatem...maja one łagodzić podraznienia, i niwelowac zapach z buzi :)

      Usuń
  3. Ja na szczęście aparatu nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. noszę noszę ! ;)
    obserwuję już od jakiegoś czasu , jako Ewciafoto ewcia.1511@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda bo w piątek ściągają mi aparat : )

    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...no to raczej powinnaś się cieszyć :)

      Usuń
  6. kiedyś nosiłam aparat stały... ale to było kiedyś, dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie noszę aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już rok jestem wolna od aparatu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie nosiłam aparatu, ale muszę zainwestować w jakąs dobrą pastę, może wybielającą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta pasta nie jest wybielająca!!

      Usuń
  10. ja nie noszę aparatu więc się nie zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. noszę aparat od 2 lat i się zgłaszam! ;)
    obserwuję już od jakiegoś czasu!
    Ania
    Andziucha2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boże ale się zwiesiłam :))) ja też się zgłaszam.
      annowablog@gmail.com ;)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz