herbatka :)

Witajcie,
Dziś dzień jak codzień....:) jedynie pocieszajacy fakt to ten, że dziś piątek :)
A my siedzimy z chłopakami w pracy i popijamy herbatkę na rozgrzanie :)
Bo dzięki firmie chili24.pl miałam okazję posmakować tej oto przepięknie pachnącej i świetnie smakującej herbatki:
Tak prezentuje isę w środku:
A tak (prawie) wszytkie jej składniki...
Ja niestety muszę sobie taką herbatkę dosłodzić, ponieważ dla mnie jest za kwaśna...ale po posłodzeniu, cudowanie smakuje...


A Wy jakie herbatki pijecie?


31 komentarzy:

  1. mmmm :)
    ja wczoraj kupiłam herbatkę truskawkowo-malinową, magia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za herbatkami z czerwonych owoców nie przepadam, a i hibiskusa nie lubię, którego często do tego typu herbatek dają. Ale cytrusowe czemu nie :) No i obowiązkowo koszyczek do zaparzania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a co robisz potem z tymi fusami :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie fusy??? Owoce co wypłynęły na wierzch, się je...a fusy sa na dnie

      Usuń
  4. Praktycznie nigdy nie piję takich herbat, najczęściej sięgam standardowo po Sagę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznie wygląda :)

    wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam zielone herbaty z 'Czas na herbatę' :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie herbaty bo jestem herbatoholiczką :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie jak mi pływają farfocle w herbacie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. owocowych herbat nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię zwykłą herbatkę z cytrynką :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie z Firmoo.com
    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2013/02/chcesz-wygrac-modne-okulary-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie owocowe herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pije namiętnie zielone wiadomo na co :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię owocowe herbaty ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie herbatki;) Ja piję każdą możliwą, oczywiście najlepiej zaparzaną z listków;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam wszystkie herbaty owocowe z liptona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam mniam mniam kocham takie herbatki :) ja uwielbiam najbardziej piramidki liptona a ostatnio ich zieloną herbatke z mandarynką :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  17. też chętnie piję takie herbatki z suszu owocowego!! Ostatnio najchętniej w kubku pół litrowym;)

    OdpowiedzUsuń
  18. herbatka wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz