dzień - leń

Czy Wy też macie takie dni, kiedy kompletnie nic Wam się nie chce??
Mnie dziś cos takiego dopadło...
Na dodatek zaostrzyłam sobie diete i bardzo skrupulatnie zapisuje co zjadłam...:) Ciekawe jak długo zda to egzamin :) I jak na złość chciało mi się czegoś, ale oczywiście nie wiedziałam czego...a nie chciałam złamać diety :)
Dlatego postanowiłam sięgnąć po smakołyki ze sklepu chili24.pl, które dostałam i wybór padł na wafle...zawsze to lepiej niż jakiś słodycz :)
Wafle miały być owsiane, jednak w składzie dominuje mąka pszenna...ehhh...na dodatek nie doczytałam, że są to wafle cynamonowe!!!
Ja niestety nie mogę znieść juz samego zapachu cynamonu :) Dlatego wafle powędrowały do mamusi :)
Jej wafle niesamowicie zasmakowały...bo są chrupkie...bo są cynamonowe...bo nie są chipsami...hehe...
Ona czasem lubi sobie pochrupać przed telewizorem...baaaa, a kto nie lubi? :) Wy lubicie sobie coś pojeść przed TV?? Co zazwyczaj wtedy konsumujecie?

Dobita faktem, że wafle musiałam oddać :) poszlam do kuchni w poszukiwaniu czegoś dla siebie...Jako, że nie chciałam zjeść byle czego, postanowiłam oszukać swój żołądek i napić się zdrowego soku malinowego, który również był w paczce z chili24.pl
Jak można zobaczyć w składzie, sok jest bez dodatku cukrów:
Nie jest to typowy sok z malin, jakiego moglibysmy się spodziewać: słodki i kuszący...
Powiedziałabym że jest on wytrawny :) ale to przemawia tylko za jego plusem, bo jest dzięki temu zdrowy. Ja całego nie dałam rady wypić...dlatego dodaje go od dzisiaj do mojej zielonej herbaty. :) I tak oto skończyło się moje chciejstwo na coś, czego sama nie wiedziałam :) Dobrze że przynajmniejsz skończyło sie zdrowo :)

37 komentarzy:

  1. O widzę, że nie tylko ja nie znoszę zapachu cynamonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. więc wafelki by Ci napewno smakowały

      Usuń
    2. ja też lubię :) :)

      Usuń
  3. Ja mam ciągle takie dni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nie cierpie cynamonu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dzien len to niedziela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też tak mam, że czasami nic mi sie nie chce ;D hehe np. dzisiaj
    cynamon lubię, soczek mm pycha! u mnie dziś frugo i winko ;D
    miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzień lenia opanował i mnie!
    ja uwielbiam coś podjadać, to chipsy, to czekolada!
    właśnie wypiłam gorącą herbatę i zagryzłam princessą, które już mi się przejadły szczerze mówiąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię cynamon, a jego zapach jeszcze bardziej! :)
    Chyba każdy ma czasem takie dni :)
    A Tobie życzę wytrwałości w tym spisywaniu jedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również kocham cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wafle,ale jeszcze takich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wafleee to ja uwielbiam, wszystkie bym ci zjadła :)
    ostatnio na opychanie mnie wzieło ale najwyższa pora na odchudzanie bo do lata nie tak strasznie daleko :)
    Dziekuje za zaproszenie na FP :) Zaraz sie tam dołączam ,jako Małgorzata P. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh ja przed telewizorem preferuje Lay's najlepiej od razu TV paka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cynamon lubię, więc wafle pewnie by mi smakowały :) ale zazwyczaj zajadam się chipsami ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja kocham zapach cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo fajny styl mówienia do czytelniczek ;* Zazdroszczę
    Obserwuję .

    Wpadnij jeśli chcesz :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak ja mam taki dzień dzisiaj.. w sumie prawie codziennie

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zapach tych wafli! ♥
    Zapraszam kochana na konkurs na moim blogu:
    http://berries-fashion.blogspot.com/2013/01/valentine-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym musiała rozpocząć dietę:O Najwyższa pora. Zawsze mówi się od poniedziałku i jakoś nie wychodzi! Mam nadzieję, że jak tylko przyjdzie wiosna, to porzucę tramwaj na rzecz rowerku;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez licze teraz kalorie:) musi nam sie udac:P

    OdpowiedzUsuń
  20. taki dzień-leń to mam od wczoraj, więc w sumie to już są dwa dni... ale nie narzekam, podoba mi się to :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pyszności! Super blog, obserwuje :) Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wafle cynamonowe mniam ;) Też zdarza się u mnie dzień lenia,a wtedy niestety jem więcej niezdrowych i kalorycznych rzeczy;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci bardzo :* :)
    Oooooo ale bym pojadła <33

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, specjalnie tego nie zrobiłam^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam takie dni kiedy kompletnie nic mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  26. TAGnęłam Cię Kochana:) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie ciasteczka,to bym zjadła i,to z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz