czerwień od Madame Lambre

Witajcie kochani!!!!
Jak tam Wasze walentynki???
My niestety w tym roku musieliśmy zostać w domu bo mój Piotruś dostał grypy żołądkowej a w planach była restauracja i romantyczna kolacja przy świecach i muzyce...:( no cóż innym razem sobie odbijemy :)
Mimo to, postanowiłam ubrać w ten dzień czerwień :)
Założyłam sowją czerwoną sukienkę i oczywiście czerwień na pznokciach :)
Moja kolekcja czerwieni i różów wśród lakierów jest największa, ale najpiękniejszą i najbardziej klasyczną czerwień mam od sklepu Madame Lambre.
Tak się ona prezentuje:

Czyli taka czysta, krwista klasyka :) 



Uważam, że czerwień znakomicie prezentuje się na każdej dłoni.  

KILKA OGŁOSZEŃ:
1. dziś ostatni dzień mojego konkursu, jesli masz ochotę możesz zgłosić się TUTAJ
2. poszukuje osób noszących aparaty ortodontyczne stałe do testów pasty do zębów TUTAJ
3. jeśli jeszcze nie znacie marki enchanteur, o której pisałam TUTAJ, to możecie zamówić bezpłatne próbki, a przy pierwszych zakupach otrzyacie 50% zniżkę po wysłaniu maila do nich z hasłem theagnes87

42 komentarze:

  1. Jakie długie paznokcie! ;O
    I kolor piękny, uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni ;).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niestety nie długie, wcozrja złamały się 2 paznokcie a co za tym idzie, muszę je wszystkie skrócić :(

      Usuń
  2. faktycznie pieky jest ten lakier, ja moj ideal znalazlam w Czerwieni Marylin od Diademu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne paznokcie. Lubię klasyczne czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie czerwień pasuje każdej kobiecie :) pieknie to wygląda na paznokciach
    grypa żołądkowa brrr coś okropnego - dużo zdrowia dla P. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo...na szzeście dziś jest mu już lepiej :)

      Usuń
  5. Boski kolorek! Ognista czerwień:-))) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, klasyczna czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta czerwień :) A jak z trwałością? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie wytrzymuje już u mnie drugi dzień :)

      Usuń
  8. uwielbiam taką klasyczną czerwień na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam ten lakier, piękna jest ta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale soczysty kolorek! :)
    obs i zapraszam w wolnej chwili do mnie, może Ci sie spodoba:)
    http://eatmebypaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwień na paznokciach jest piękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow cudowny odcień czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  13. seksowna ahhh te Twoje pazurki ;) mam nadzieję że ciacho będzie smakowało ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie masz dlugie paznokcie, zazdroszcze!!!!!! uwielbiam czerwony manicure :) taki ponadczasowy klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dziś już paznokcie są krótkie :( połamały mi isę :( buuu...musze wrócić do odżywki z eveline

      Usuń
  16. mam ten lakier i po prostu go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie, a ten czerwony...po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny ten lakier,niby zwykły,klasyczny,jednak ma w sobie to coś ;)
    i oczywiście piękne paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor ;) Bardzo wyrazista czerwień <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. sle krwista czerwien:),ja siebie nigdy w tym kolorze nie widze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne, długie pazurki;) I kolor... Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wspaniały odcień! super
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny odcień! :D a na Twoich paznokciach to już wgl :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna, klasyczna czerwień. Bardzo lubię takie kolory :) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne pazury :) ja u siebie jednak nie lubię za bardzo czerwieni, a obecnie mam krótkie paznokcie bo jeden się złamał (%) a ja nie lubię mieć nierównych :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz