Chcesz mieć białe ząbki? - pasta email diamant

Witajcie!!
Jakiś czas temu od firmy Atosmm.com.pl dostałam do przetestowania pastę wybielającą zęby!
Jest to pasta EMAIL DIAMANT, pochodząca z srii luksusowych francuskich past do zębów.
Jest kilka rodzajów tej pasty. Można je odnaleźć TU.
Tak prezentuje się pasta:
Tak wygląda tubeczka:
Parę słów o paście:
"Email Diamant Rouge to luksusowa, czerwona legendarna pasta do zębów o niespotykanym, skutecznym wybielającym działaniu. Po umyciu zębów stają się one białe, a dziąsła otrzymują żywy, naturalny kolor. Z uwagi na swoje rewelacyjne działanie, chętnie stosują ją aktorzy, prezenterzy telewizyjni, biznesmeni, modelki, stewardessy oraz wszyscy Ci, którym zależy na pięknym wyglądzie uzębienia. Efekt wybielenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu, a różowe, żywe dziąsła to zamierzony efeky podkreślający biel zębów. Pasta wyprodukowana jest na bazie asolutnie neutralnych komponentów znakomitej jakości."

Moje spostrzeżenia:
Pasta faktycznie ma ciekawy kolor, bo jest czerwona:
Nie pieni się zbyt mocno, dlatego ja rano i wieczorem używałam zwykłej pasty do mycia, a jak przychodziłam z pracy to zabki myłam pastą Email Diamant. Należy uważać przy myciu, aby nie zaplamić sobie ubrań. Faktycznie pasta sprawia, że nasze dziąsła uzyskują piękny czerwony kolor już po pierwszym myciu :) Bardzo ładnie to kontrastuje z naszym uzębieniem. Ja co prawda wcześniej nie miałam jakiś zaniedbanych zębów, bo ani nie palę....kawę piję jedną raz na jakiś czas...więc nie narzekałam na biel swoich zebów, jednakze widać było kilka przebarwień...Użycie tej pasty sprawiło, że zęby faktycznie nabrały ładnego koloru...A dzięki jej czerwonemu zabarwieniu efekt wybielenia jest jeszcze bardziej widoczny!!
Pastę tą używają aktorzy i prezenterzy, z tego powodu, że jest ona świetnym sposobem na optyczne wybielenie swoich zębów. Wystarczy przed występem umyć sobie zęby tą pastą i efekt od razu widoczny. Ja polecałabym pastę do szybkiego i bezinwazyjnego wybielania, np gdy mamy jakieś wystąpienie, studniówkę, ślub czy wesele. Ja napewno skorzystam z tej pasty przed swoim ślubem...Pięknie będzie to widać na zdjęciach :)
Pasta jak na swoje efekty wybielające nie jest zbyt droga, ponieważ jest wiele innych "pomocników" w wybielaniu, które kosztują znacznie wiecej. Cena tej pasty to ok 25-29 zł TU.
Teraz pokaże Wam mój efekt wybielania:
Zęby przed:


(Zapewne możecie zauważyć dość nieprzyjemne przebarwienie pomiędzy szczelinami zębów i na ich górnych częściach)
Zęby po:

 (Zdaję sobie sprawę, że tutaj mam troche inne oświetenie, ale i tak widac, że pozbyłam się tego osadu....jak mniemam zapewne kawowego...Możecie też zauważyć, że dziąsła jak i usta są bardziej zaczerwienione, przez co biel zębów jest jeszcze bardziej spotęgowana)

UWAGA: Jeśli i Wy chcecie przetestować tę pastę, to jutro jest ostatnia szansa na zgłoszenia. Prosze o komentarze TUTAJ



47 komentarzy:

  1. Szkoda, że zdjęcia w różnym świetle ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna pasta :) Muszę ją mieć! Daje nieziemski efekt. Stosowałam tyle różnych past wybielających i nic z nich nie było :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, no efekt rzeczywiście niezły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie, ale pewnie pasta działa tylko na zdrowe zęby. Na plomby, licówki itd. nic nie poradzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że pewnie nie...ale da przynajmniej efekt optyczny, bo zmieni kolor Twoich dziąseł, przez co ząb będzie kontrastował z czerwienią dziąseł

      Usuń
  5. Ja mam właśnie problem z przebarwieniami, między szczelinami zębów od mocnej herbaty ;/faktycznie widać różnicę(chociaż masz naprawdę ładne białe zęby), ja teraz używam blend-a-med "kosmetyczne wybielenie w 2tyg" jakoś nie widzę różnicy

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna ta pasta, muszę ją wyprobować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo 20 pare złotych to nie majątek i można spróbować

      Usuń
    2. na pewno mi się przyda bo w tym roku dużo imprez ;d

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. cieszę się że dało radę uchwycić tą różnicę

      Usuń
  8. takie s[ponsorowane artykuły są góno warte. jakbyś tą paste KUPIŁA i pochwaliła, możnaby ci uwierzyć.
    a zamiast pasty przydałby ci się ortodonta, strasznie krzywe zęby, az nieprzyjemnie patzreć

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe...Co Ty nie powiesz...a co dentystą jesteś :) Kocham takie komentarze...Kto Cię zapraszm na moje bloga, skoro patrzeć nie możesz?? Jakby pasta nie zadziałał na mnie to pewnie bym to napisała...Widac, że duuużo wiesz...Śmieszny/na jesteś

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie odpowiadaj na takie komenatrze ;/
    świetny efekt daje ta pasta , zaraz ściągam aparat więc bardzooo przyda się moim zębom wybielenie

    OdpowiedzUsuń
  11. no zaciekawiłam się nią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow efekt jest naprawdę widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że go widac, bo bałam się, ze tego nie ujme :)

      Usuń
  13. wow efekt mega widoczny ♥.♥ cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję, bo efekty widać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! Różnica naprawdę jest spora. Bardzo chciałabym wygrać taką pastę, na pewno użyłabym jej przed balem na zakończenie szkoły... no ale ostatnio już się zgłosiłam, więc teraz trzeba tylko czekać na wyniki :D Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna jest, zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie najlepiej sprawdza się pasta Blanx :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt bardzo widoczny, masz przesliczne zabki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale do śliczności troche daleko

      Usuń
  19. wow, ale świetny efekt, na pewno ją wypróbuję, bo wygląda to bardzo zachęcająco :)

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i polecam, bo na szybkie optyczne wybielenie, jest ona bardzo dobra

      Usuń
  20. Woow, mega efekt...tez bym chciala swoje zabki tak wybielić..rewelacja i pozazdrościc rezutATU :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bylam ciekawa takich past wybielajacych podziwiam Cie za odwage bo przeciez musialas fotografowac swoje zeby :) mysle ze jesli kiedys sie zdecyduje na zabieg wybielania to na pewno zasiade na fotelu dentysty( mam dziwne uczucie ze zrobi to dobrze a moja dentystka jest aniolem i bdb:)) jestem nieufna poprostu dla takich past.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam, czego się bać...przecież to jest mniej inwazyjne w zęby niż wybielanie u dentysty, ponieważ dentysta używa bardziej stężonych roztworów, przez co różne rzeczy dzieją isę z zębami

      Usuń
    2. a chcąc pokazać efekt, musiałam pokazać ząbki ;)

      Usuń
  22. o matko, jaki oszałamiający efekt! i tak szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko szkoda że nie jest on wieczny ;)

      Usuń
  23. z chęcią i ja wypróbowałabym pastę :) chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym zobaczyc efekt z tym samym oświetleniem...
    podobno tej pasty używają aktorzy bardzo często :P ja jednak wolę domowy a sprawdzony sposób czyli soda oczyszczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie...tylko nie soda....! Bardzo niszczy zęby!

      Usuń
  25. Chętnie wypróbowałabym, jednak naturalnie moje zęby nie są idealnie białe, więc nie byłoby takiego ładnego efektu jak u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci szkodzi??? MOżesz zgłosić się do konkursu o którym wpomniałam w poście i wygrać tą pastę i zobaczysz, czy ci przypadnie do gustu i pomoże czy tez nie

      Usuń
  26. faktycznie widać różnicę ;)

    tak,Eveline 8in1 jest bardzo dobra,ale na razie szukam jakiegoś zamiennika ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczny masz usmiech!
    ja stosowalam Biala Perle, efekt mega, naprawde wybiela o kilka tonow w krotkim czasie, na lato na pewno powtorze bielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, no efekt rzeczywiście niezły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz