Biosilk

Witajcie,
Mamy wreszcie weekend ;) pare dni lenistwa :) KOCHAM to :) hehehe
Nie wiem czy wiecie o moim problemie z wypadającymi włosami???
A mianowicie jeszcze jakieś 6 miesięcy temu, zaczęły mi wypadać włosy...Były to takie ilości włosów, że przestraszyłam się nienażarty!! Wylądowałam u lekarza... :( (dermatologa). Zawiele mi nie powiedział tylko dał skierowanie na badania (TSH i inne) wyszło wszystko ok, a moje włosy nadal wypadały...Ja płakałam...i zaczełam nawet rozglądać się za jakimiś perukami, treskami itp...Możecie sobie wyobrazić jaki ja koszmar przeżywałam przez równe pół roku!!!!
Zaczęły się moje eksperymenty włosowe!
Bardzo, ale to baaaardzo zaczełam o nie dbac...
Robiłam maseczki z żółtka i olejku rycynowego...Maseczka z biowaxu na wypadanie i inne...
Stosowałam szampony bez sls-ów...odżywki...olejowanie...Wcierki (jantar i woda brzozowa)...
Po moich eksperymentach włosy zaczęły się odżywiać...
Coraz mniej ich wypadało....Obecnie wypada mi ich znikoma ilość, ale nadal o nie dbam...
Przez taką przygodę, doskonale znam upodobania swoich cienkich :( włosów...
Wiem że bardzo im służą wcierki - głównie Jantar...Wiem, że niegdy nie pozbędę się z domu odżywki biowax i olejku rycynowego...Już zawsze będę je olejowała ( co do olejków to nie mam szczególnych upodobań)...Wiem również że szampony bez SLS niezbyt służą moim włoską...tzn one są dobre, ale co jakiś czas musze zafundować im jakiś szampon z SLS-ami.
Dlatego teraz jak idę do sklepu i mam kupić jakiś produkt do włosów to baaardzo starannie śledzę jego skład :)
Jakiś czas temu od Ambasady Piękna dostałam do wypróbowania szampon i odżywke z Biosilku - zdania co do tych produktów są podzielone, ale ja się ich nie bałam bo już od lat stosuję jedwab do włosów z biosilku i bardzo służy on moim włosom...dzięki niemu włosy bardzo rzadko mi się rozdwajają i tym samym rzadziej muszę je podcinać. 
Oprócz zestawu składającego się z szamponu i odżywki dostalam również bon o wartości 50 zł do wykorzystania w wbranych salonach:

Nie wiem jak Wam, ale mi zapach szamponu z Biosilka baaardzo się podoba, mogłabym go wąchać i wąchac...Uwielbiam nim myć głowę, głównie przez zapach, kojarzy mi się on z profesjonalnym salonem fryzjerskim.
Szampon, jakto szampon, głównym jego zadaniem jest mycie naszej główki :) Z tym szamponem czynność ta, to dla mnie sama przyjemność, po porostu kocham jego zapach!! (powtarzam się, ale tak jest) 
Co do odżywki, to zapach jest mniej intensywny, ma ona bardziej zbita konsystencję, niż szampon, ale również jest ok. 
Co do działania, to stosuję szampon i odżywkę co jakiś czas, na zmianę z szamponami Alterry...
Szampon bardzo dobrze się pieni, wystarczy mała ilość aby umyć włoski,...co do odżywki to wydaje mi się, że jest mniej wydajna, ponieważ musze sporo jej nakładac...
Włosy po takiej kąpieli są miłe w dodyku, ładnie się rozczesują, są błyszczące i takie lejące (lubie taki efekt).
Jedyny minus jaki znalazłam do dozowanie produktów...na nakrętce przysicka się przycisk i otwiera isę taki mały otwór przez który produkt wychodzi, jednak takie rozwiązanie jest dla mnie troche uciążliwe, z tego powodu, że muszę naprawdę baaardzo mocno i długo naciskać buteleczkę, aby wycisnąć taką ilość produktu, aby mi odpowidała :) przez co bolą mnie troche ręce. Dlatego problem ten rozwiązałam w ten sposób, że poprostu odkręcam całą nakrętkę i wylewam na rękę :)

A Wy używałyście tych szamponów/odżywek????

38 komentarzy:

  1. ja z tej firmy tyko jak na razie używałam jedwabiu do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego jedwabiu używam już od lat ;)

      Usuń
  2. Też uwielbiam Bioslikowy zapaszek, cudny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Biosilka, tylko cena odstrasza rowno :(

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam taką małą próbeczke ich szampon ale jakoś mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest to najładniej pachnący szampon jaki miałam

      Usuń
  5. zpach biosilka- mmm miodzio! ale miałam tylko jedwab, chociaż nie mam dużego problemu z wypadaniem włosów, to mi pomógł szampon rzepowy "Eva Natura"

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem wielką fanką
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach jest fantastyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory używałam jedynie jedwabiu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś chciałam sobie kupić, ale w końcu zrezygnowałam i kupiłam jakiś inny :P Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie miałam ale jeszcze tyle życia przede mną ...

    OdpowiedzUsuń
  11. jedwab Biosilk sprawdza się świetnie, a innych produktów nie próbowałam :)

    wpadnij do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam z tej firmy tylko jedwabiu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Biosilku używałam jedynie jedwabiu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny duet, który muszę wypróbować :) narobiłaś mi ochoty i teraz chcę sobie je kupić dla tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz od dawna chodzi za mna zakup tego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam jedwabiu, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kalendarzyk niesamowicie motywuje ;) ! polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne opakowania :)
    też mam cienkie włosy, niestety

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Agnieszko, nie wyraziłaś zgody w ostatnim mailu w sprawie publikacji z twojego bloga :(
    Nie mialabyś ochoty wykonac dla Nas manicure Walentynkowego ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha...myślałam, że wystarczył ten jeden mail...jasne że wyrażam ;)

      Usuń
    2. Dziekujemy za maila :) długo czekalismy na Twoja dopowiedź :) Dziekujemy za aktywny udział w naszym magazynie :)

      Usuń
  20. też kiedyś strasznie nakręciłam na się na kupno produktów biosilk. ale poczytałam troche o nich i dowiedziałam się że wysuszają włosy więc zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy...ja używam tych szamponów od czasu do czasu, bo moje włosy potrzebują troche sylikonów i to własnie te szampony mi odpowiadają

      Usuń
  21. mam ten sam zestawik, szkoda że taki malutki jest
    szampon i odżywka super ;)
    ich jedwab znam i używam, bardzo lubię
    zapach boskI!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używam ich jedwabiu...zapach jest dla mnie powalający, kocham go

      Usuń

Dziękuję za komentarz