Bądź pachnąca z Enchanteur + UWAGA

Witajcie!
Jakis czas temu dostałam próbki kosmetyków marki Enchanteur.
Były to 4 kombinacje zapachowe talków i balsamów do ciała:

UWAGA: (wieści z ostatniej chwili!!!)
Po wysłaniu maila z hasłem "theagnes87" Enchanteur udziela jednorazowo 50 % rabatu. 
Dziewczyny to się naprawde opłaca!!! Zapachy nieziemskie:  www.enchanteur.pl

Zapach tych kosmetyków był tak intensywny, że unosił się już z koperty, którą dał mi Pan listonosz i od razu zagadnął mnie że to coś pięknie pachnącego :)
Produkty Enchanteur występują w 4 wariantach zapachowych:
1. Alluring: "Słodki, owocowo - kwiatowy zapach. Główne nuty zapachowe to piżmo i wanilia. Z tym zapachem poczujesz się słodką i jednocześnie silną kobietą."
2. Enticing Magic: "Świeży, cytrusowy i owocowo-kwiatowy zapach. Główne nuty zapachowe to róża, jaśmin, tuberoza, drzewo sandałowe i afrodyczne piżmo."
3. Charming: "Kwiatowo - pudrowe nuty zapachowe. Kiedy chcesz czuć się elegancką, wyjatkową kobietą z klasą wybierz produkty o zapachu Charming"
4. Romantic: "Słodkie, kwiatowo-owocowe nuty zapachowe. Jeśli jesteś słodką, uroczą, radosną i pewną siebie dziewczyną czy kobietą nie oprzesz się zapachowi Romantic."

Moja kompozycja zapachowa to zdecydowanie Alluring a następnie Enticing Magic, niestety ostatnie dwa zapachy nie trafiają w mój "nos" :)
W zapachu Alluring poprostu się zakochałam i muszę koniecznie zdobyć mgiłkę do ciała o tym zapachu, albo zazyczę ją sobie na walentynki :) tak będzie najprościej :) hehe Zapach ten kojarzy mi się z wiosną, z pewna siebie kobietą, taką biznes woman :) Mogłabym go wąchać i wąchać...Balsam o tym zapachu dosć długo pozostał ze mną...choć starczyło mi go na wysmarowanie tylko rąk :)
Zapachy Charming i romantig niestety kojarzą mi się ze starszą osobą z mocno pudrowym zapachem...
Produkty tej marki można nabyć na stronie sklepu...Kosmetyki nie należą do najtańszych, lecz jak za takie produkty, uważam że są warte swojej ceny i raz na jakiś czas na taki luksus możemy sobie pozwolić ;)

37 komentarzy:

  1. mmmm cóż za uczta dla zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tylu próbek :D jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbeczki starczą tylko na raz, ale ich zapach niesamowity!!

      Usuń
  3. takie kwiatowo - owocowe też pewnie by trafiły w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze przez kompa nie da sie przeslac zapachow P

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie powąchałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogole nie słyszałam o tych kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od niedawna na nie trafiłam, i od razu się zakochałam...musze mieć tą mgiełkę!

      Usuń
  7. och nr 1. byłby dla mnie odpowiedni, uwielbiam piżmo w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nr 1 też jest najlepszym zapachem :)

      Usuń
  8. nie słyszałam o tej firmie nigdy, ale zajrzałam z ciekawości na ich stronkę, ceny rzeczywiście wysokie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, produkty są z tej wyższej półki, ale naprawdę zapachy zniewalające...ja już wczoraj powiedizałam p. co chce na welanetynki:)

      Usuń
  9. ja jestem uzalezniona od ladnych zapachow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) jak każda kobieta zapewne :)

      Usuń
  10. Różowe denko jakie łądne :D
    Ciekawe sa, miałam tez je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, sporo tych próbek :D I szczerze mówić nie słyszałam o tej firmie, wejdę na ich stronę, poczytam :D Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, nigdy o nich nie słyszałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz co jak przeczytalam posta to nie wachajac mysle sobie ze do mnie by przemawiala 1,2 to co Tobie:) ale jakbym powachala posmarwoala to kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że z 1 i 2 napewno byś była zadowolona....z 3 i 4 niekoniecznie

      Usuń
  14. Piżmo i wanilia... Uwielbiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne.. i te napisy na pudeleczkach - chyba one najbardziej przyciagaja uwage

    zapraszam na walentynkowy konkurs do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne pudełeczka nie takie zwykłe biale

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy do zamówienia miniprobek info@enchanteur.pl. Udzielamy również 50 % rabatu na jednorazowy zakup. Pozdrawiamy Enchanteur

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o tej marce... nie umiem sobie tak "w ciemno" wybrać zapachów, musiałabym najpierw powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężko tak zdecydować się na zapach bez wcześniejszego powąchania, szczególnie za taką cenę. ale pełnowymiarowe produkty wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy pierwszym zamówieniu macie 50% zniżki :) a zapach to napewno [polecam tem pierwszy który wymieniłam

      Usuń
  20. Robi mi się na nie ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zanim kupie musialabym poniuchać heehe... ale fajna promocja <3 szkoda ze nie znam tych zapachow... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysyłamy minipróbki wiec prosimy o wysyłke adresu na adres mailowy info@enchanteur.pl plus onformacje o marce na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszamy do sklepu on-line, cena zestawu juz od 39 zł Żel pod prysznic+Balsam do ciała http://sklep.enchanteur.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz