złoto na paznokciach

Hej,
Tak mi się spodobał kolor Nude na pznokciach że gości on na moich pazurkach cały czas...Chyba całą zimę przechodzę w nudziakach :)
Aby urozmaicić ten kolor staram się zawsze dodawać do niego jakieś dodatki, dziś będą to złote piegi :)
Pewnie wiecie 9albo i nie) ale ja uwielbiam jak mi isę świeci i błyszczy :) dlatego jak najbardziej spobowały mi się piegi na całym paznokciu :)
Tak wyglądają moje piegi w pojemniczku, mam je ze sklepu KKcenterHK:
A tak pierwsze moje podejście, najpierw delikatne piramidki:
Ale postanowiłam zaszaleć i obłożyłam "złotem" cały paznokieć :)


                                       
Mam nadzieję, że złoto Wam też się podoba, bo ja jestem w nim zakochana :)

48 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda i w formie piramidy i na całości ! też lubię jak coś mi błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw całego paznokcia w piegach bardziej mi się spodobał. Przepiękny blask :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no podoba mi się na jakieś większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej wygląda rewelacyjnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. na calym paznokciu wyglada genialnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obrazisz się, jeśli wykonam u siebie coś bardzo podobnego? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nudziak jak nudziak ale zdobienie super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt jest cudny, zarowno te piramidki jak i cala plytka :) tak delikatnie, ale inaczej =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziekuję, ale do perfekcji duuuuużo im brakuję ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładny efekt;) Paznokcie idealne na karnawał:) Mimo że delikatny odcień to złotko dodaje fajny akcent;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie opcje do mnie przemawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały paznokieć mi się bardziej podoba, też miałam coś podobnego w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie. Ja nie miałabym cierpliwości, żeby tak po jednym układać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne masz pazurki :) cudnie je ozdobiłaś :)
    i co to za smakowity nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, subtelnie i z klasą !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha! :) Super.
    Widzę, że mam dokladnie to samo tej zimy tylko z wszelką czerwienią! :) i zazwyczaj obkladam ją zlotem :)
    Ostatnio maltretuje brokaty :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda w połączeniu z nudziakiem, miałaś pomysł ;) Myślę, że z tych piegów będziesz mogła wyczarować jeszcze nie jedno mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba :) Szczególnie wersja z całym pokrytym paznokciem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pazurki wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze potrafisz ubarwic zwykle nudziaki w niezwykle wzory.

    OdpowiedzUsuń
  21. delikatnie,subtelnie ,z klasą :) bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  22. też się zakochałam! ale ile to roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaszalałam. :)

    A w jaki sposób je przyklejałaś? Na mokry lakier? Musiało to trochę zająć, ale efekt końcowy bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mokry lakier :) troche to zajmuje ale ja lubie tak isę bawić ;)

      Usuń
  24. piekny manicure, wersja z całym złotym pazurkiem jest niesamowita..widze skrupulatna i perfekcyjną pracę ...cudoo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cuuudownie to wygląda, ja bym to pewnie mega krzywo zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uświadomiłaś mi właśnie, że dawno nie sięgałam po nudziaki.. Muszę to niedługo zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak nakładasz te ,,piegi? Ja jakiś klej czy na niezaschnięty lakier?
    Zapraszam do mnie: udomowienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, doczytałam w komentarzu... Nakładasz na mokry lakier a później coś na wierzch? Ja robiłam tak kilka razy i po bardzo krótkim czasie piegi się odklejały, albo zaczepiały o wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mokry lakier a potem na wierzch bezbarwny lakier z miss sporty i mi trzyma się min 4 dni

      Usuń
  29. i tak i tak wyglada bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz