TAG: wszechstronnie o tym co lubię i nie lubię ogromnie

Wotajcie,
Dziś pora na TAG, otagowała mnie butterfly.

ZASADY:

Każda nominowana blogerka powinna:
*podziękować nominującemu na jego blogu
*pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
*ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
*nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
*poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

FAKTY:
1. Ukończyłam wybuchy na PW :)
2. Pracuje, można by rzec, że w wybuchach :) (więcej nie moge powiedzieć)
3. Jestem strasznym leniuszkiem (oj tak....)
4. Jak byłam dzieckiem to uwielbiałam grac w tenisa stołowego, miałam nawet jakieś tam osiągnięcia
5. Jak byłam mniejsza to biłam brata ;) hehe
6. Mam miękkie serce, ale do pewnych granic (bo ludzie potrafią przegiąć)
7. Kiedyś obcięta byłam na chłopaka....okropnie wyglądałam, (nie mam zdjęć z tamtych czasów....na szczęście)

Nominuję i zapraszm do Tagu każdego kto jest chętny na niego odp

23 komentarze:

  1. To wybuchowa kobieta z Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana! :* :)
    A 3,4 i 6 podzielam :D hehe teraz ferie, to daję upust mojemu lenistwu przez kilka dni :D sasasasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem leniem;p wszystko odkładam na ostatnią chwilę xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam miękkie serce, do czasu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah tez kiedys sie scielam na chlopaka :D i tez zalowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś biłam się z siostrą... Teraz już wyrosłyśmy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nigdy włosów tak krótko nie obcięłam :D A siemię pomaga na włosy, paznokcie, na żołądek i ogólnie wzmacnia organizm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe musisz mieć wybuchową pracę !:) świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem co masz na mysli poprzez slowo wybuchy i PW, madra z Ciebie kobieta bo taki kierunek niesie za soba tortury chemiczne i fizyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozśmieszył mnie punkt 5 z bratem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wybuchyyyy? :D
    nieźle brata biłaś Ty niedobroto! biedny brat heheheh :P

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ciekawa babka z Ciebie jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz