Sałtka z krewetkami badź tuńczykiem

Witajcie,
Tak jak zapowiadałam, od czasu do czasu zamierzam umieszczać przepisy dań, które UWIELBIAM...i sama z chęcią je robię i kosztuje :)
Jak spotka się to z zainteresowaniem to postaram się dodawać takie posty częściej :)
Swój przepis na sałatkę znalazłam TUTAJ (dziękuję Ci za niego). Jednakże ja dodałam troche swoich składników i wyszło takie oto coś:

Jako że mój Piotruś nie przpeada za krewetkami to jemu zrobiłam identyczną sałatkę tyle, że zamiast krewetek miał tuńczyka:


Przepis:
- sałata lodowa
- krewetki (te większe)
- troche sera camembert
- 2 pomidory
- natka piertuszki
- cytryna
- olej
- czosnek
- ocet balsamiczny (opcjonalnie)

Przygotowanie: Rwiemy sałatę i układamy ją na talerzu. Ja w tym momencie skropiłam ją ciutkiem octu balsamicznego i cytryną i wymieszalam, ale jest to jedna z opcji, ponieważ można skropic ją oliwa i cytryną. 

Nastepnie na patalni rozgrzewamy olej, dodajemy przetarty czosnek, następnie dobrze rozmrozone krewetki. Smażymy z jakiś 2-3 min.. Do krewetek dodajemy posiekaną natkę i znów smażamy 2-3 min. Pod koniec smażenia dodajemy do patelni pokrojone pomidory, aby tylko nabrały ciepła. (aby nam się papka nie zrobiła).
Wykładamy na wcześniej przygotowaną sałate zawartość naszej patelni...A następnie dodajemy pokrojonego camemberta...I nasza sałatka gotowa...

Zapraszam również na mojego FB KLIK

30 komentarzy:

  1. niestety do sałatek to ja mam długie zęby :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham sałatki...i to bez wyjątku :)

      Usuń
  2. Nie lubię krewetek,ale tą z tuńczykiem chętnie bym zjadła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krewetki są bardzo dobre...no ale kązdy woli co innego...

      Usuń
    2. Ja strasznie nie lubię konsystencji 'mięsa' krewetek i nie jestem w stanie ich zjeść, więc w tym wypadku tez bym wolała z tuńczykiem :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a jaka smaczna...dziś też ją serwuję

      Usuń
  4. Sałatki i tuńczyk to to co Pink Caster Sugar uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedz mi kochana jak smakuja krewetki :D? probuje od 2 lat sie odwazyc ale jakos mi nie wychodzi ;D

    haha nie ma to jak TŻ kradnacy kosmetyki :D moj nawet nie chce nic wachac czy chocia zogarnac czego uzywam tak na przyszlosc ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm krewetki jak smakują?...ciężko powiedziec...ja miałam 3 podejścia do nich...pierwsze dwa były niezbyt udane...ale wkońcu zauwazyłam gdzie robię błąd...i teraz mi nawet smakują... A mianowicie wczesniej za krótko trzymałam je na patelni, a na dodatek były jeszcze niezbyt dobrze rozmrożone, przez co były dość cieżkie w rozgryzaniu...do tej sałatki miałam je świetnie rozmrożone i były fajnie chrupkie ;)

      Usuń
  6. oooo dobrze wiedzieć :D dzięki :DDD mój tato osttanio robił, ale akurat nie było mnie wtedy w domu - oczywiście, jak zawsze haha ;DD kiedys spróbuję bo jestem mega ciekawa jak to smakuje ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smakowicie, narobiłaś mi smaku na taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ta z krewetkami to bym zjadla :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z krewetkami :) z tuńczykiem u mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś też ostatnio tuńczyka nie mogę jeść...drazni mnie jego zapach...a kiedyś pochłaniałam go

      Usuń
  10. jej aż zgłodniałam :) p.s. super zdobienia na pazurkach :) bedę zagladała, obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mam byc szczera to jeszcze nigdy nie jadłam krewetek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wolę wersję z tuńczykiem- pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A Ja przed chwilką także skonsumowałam krewetki, ale za to w tajskiej zupce, z sałatą, marchewką i mleczkiem kokosowym. Ale ta sałatka wygląda tak smakowice, że mi mało ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z chęcią bym spróbowała takiej zupki ;)

      Usuń
  14. nie lubię krewetek ani tuńczyka więc to nie dla mnie :P ja pewnie dodałabym grillowanego kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jedyna, jaka się głodna zrobiłam... wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też kiedyś jadłam krewetki ale chłopak zaczął hodować różne odmiany i zrobiło mi się ich szkoda i już nie jadam :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  17. z ryb niestety wolę łososia, a krewetek się boję :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz