Przybory kosmetyczne z diamencikami Swarovskiego

Witajcie,
Może już wiecie, ale jest ze mnie straaaszna sroka...A mianowicie niesamowicie mi się oczy świecą na wszelkiego rodzaju biżuterię (najlepiej tą świecącą), diamenciki i inne duperelki :)
No coż...taka jestem ;)
Wybierając obrączki, też patrzyłam aby miały jak najwięcej kamieni :) hehe
Ostatnio buszując w internecie znalazłam sklep w którym znajduje się mnóstwo rzeczy z dodatkiem kamieni Swarovskiego, jest to strona design-glassware.
Można tam znaleść pilniczki, spinki czy lusterka z dodatkiem kamieni...
Oto pilniczek, który mam z tej strony:

 Kiedyś miałam pilniczek szklany, bo taki jest wskazany do piłowania paznokci, bo dzieki niemu nasze paznokcie się nie rozdwajają (a miałam z tym problem) ale mój mi się już doszczętnie stępił, teraz pora na nowy :)

Kolejnym, miłym dla oka gadżetem jest lusterko, które wygląda tak:
Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie swojej torebki bez lusterka...a moje lusterko było już w dwóch częściach :) teraz pora na nowe...:)
A wy lubiecie takie "świecace" gadżety?

ZAPRASZM WAS SERDECZNIE NA MOJE ROZDANIE: KLIK
                                       oraz na 
TESTOWANIE ZE MNĄ PASTY WYBIELAJĄCEJ: KLIK

                             oraz na mojego FB:                       KLIK

33 komentarze:

  1. cudowności- zarówno pilniczek jak i lusterko- chciałabym - kocham diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pilniczek miałam podobny, też z kryształami ale mój cudowny brat zbił go i tyle z niego zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie muszę sobie kupić szklany, bo miałam, ale oczywiście gdzieś mi się zgubił.
    Lustereczko jest przeurocze. Chętnie zajrzę na tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności! mam bardzo podobny pilniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pilowanie paznokci takim pilnikiem to luksus i dla oczu i oczywiscie samych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co się świeci uwielbiam a te śliczności są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż...ja uwielbiam takie duperelki ;) i są baaardzo w moim stylu :)

      Usuń
  8. Kupiłam podobny pilnik w pepco, ale kryształki to pewnie nie svarosky :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc naj ego ceną...ro moze być Swarovski

      Usuń
  9. Ja nie jesem fanka szklanych pilniczkow ale ten jes sliczny:)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądają, ale chyba przez to są drogie...?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo pilniczki mega!:) Lubię świecidełka<3 ale nie posiadam akurat nic takiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej podobają mi się Twoje wpisy ;)
    a mogę się pochwalić, że zaglądam już prawie regularnie :D robie postępy:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lusterko - boskie ale moim zdaniem diamenciki na pilniczku to już przesada ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lusterko przepiekne, sama chcialabym takie miec, bo moje wlasnie w dwoch czesciach sie znajduje hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie blyskotki :) ciesza oko a do tego sa funkcjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pociągu do "diamencików", ale to lusterko wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. hm, niektóre takie gadżety są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczyt luksusu - pilnik z kamieniami Swarovskiego :) Jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobie nie wyobrazam juz innych pilniczkow..uzywam tylko szklanych...jak uzyje normalanego to az mi zle hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przybory robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są szklane pilniczki, a z krystalkami Swarovskiego wyglądają przepięknie, lusterka zresztą też. Ja swoje kupiłam w firmie Elenpipe (są też na allegro)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz