Odżywka Vanilla Kallos

Witajce!!!!
Dziś chciałam zaprezentować odżywkę, którą baaaardzo sobie chwalę. Jest to jedna z dwóch odżywek, które używam non stop :)
Mowa o odżywce Kallos: Vanilla:
Ma on dość gęstą konsystencję:
Posiada piękny lekko waniliwoy zapach. Jest w duuuużym słoiku o pojemności 1000 ml :)
Koszt odżywki ok 10 zł o ile pamiętam, bo kupowałam ją już jakiś czas temu, ale ja nigdy nie używam non stop tej samej odżywki, aby włosów za bardzo nie przyzwyczajać do jednej. Obecnie stosuję tą na zmianę z Granatem i aloesem z Alterry - i to jest moja druga odżywka godna polecenia.
Wracając do Kallosa, bardzo lubię te odżywki, wcześniej miałam taką mniejszą odżywkę - mleczną i też świetnie się sprawowała. Wiem, że jest jeszcze dostępny szampon z tej serii, ale o nim nic nie mogę narazie powiedzieć, bo go nie próbowałam :)
Odżywka nadaje blasku włosom, sprawia, że są one gładkie, łatwo isę rozczesują i nie puszą. Dla mnie jest to odżywka idealna. Można ja dostać w drogerii HEBE.

21 komentarzy:

  1. Z chęcią jej wypróbuję, jak tylko gdzieś dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy można ją dostać gdzieś indziej niż w Hebe. Bardzo mnie ciekawią te maski

    OdpowiedzUsuń
  3. W Krakowie nie ma Hebe :( Ciekawe, czy gdzies jeszcze te maski są...

    OdpowiedzUsuń
  4. o chetnie wyprobuje...niestety hebe nie mam u siebie...ale jak bede miala okazje to pewnie sie skusze ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu, ale mnie strasznie drażni jej zapach, tak że nie jestem w stanie jej zużyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej samej firmy ale LATTE ;) zapach mnie powala i jej działanie również ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no,no ładnie pachnie i się sprawdza. To czego chcieć więcej :D??

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w okolicy niestety też nie ma HEBE :( a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  9. musiałabym ją kiedyś wypróbować, ale niestety w moim mieście nie ma HEBE. Może gdzieś indziej ją napotkam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ją w drogerii Wispol. sa dostepne tez inne wersje Kallosa, np. Latte i Placenta.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na taka pojemnosc to mega tania ;DDD sie zaopatrze jak mi sie skonczy chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić, tylko na razie nie mogę nigdzie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar się w nią zaopatrzyć ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Po wykończeniu zapasów ta jest na kolejna
    na mojej zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam z tej serii szampon do włosów. Pachnie obłędnie i w połączeniu z odżywką stanowią duet idealny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglada zachecajaco :) i szata graficzna przyciaga uwage :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz