Noworoczny konkurs

Witam Wszystkich w Nowym Roku!!!
Z tej okazji przyszykowałam dla  Was mały konkurs, ay dobrze rozpocząć Nowy Rok.
Może powiem od razu co jest do wygrania:
1. Kominek (nowy!!, ja mam swój identyczny :))
2. 3 olejki do kominka (nowe)
3. Odsypkę granulek zapachowych o zapachu Angel Wings
Co do olejków:
Są one nowe, jednakże zapach Night Queen jest baaaardzo mocny i zdaję sobie sprawę że nie każdemu może się spodobać, ja wybierałam zapachy na chybił trafił bo nie miałam okazji wcześniej ich powąchać ;(
Aby wygrać wystarczy zaobserwować mój blog, zostawić komentarz pod tym postem, odpowiadając na pytanie:
CO ZAMIERZASZ ZMIENIĆ (CO POSTANAWIASZ) W NOWYM ROKU????
ZASADY:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga/dodac blog do obserwowanych - Warunek KONIECZNY
2. Nie uznaję blogów tylko rozdaniowych
3. Odpowiedz na pytanie: Co zamierzasz zmienić (co postanowiasz) w nowym Roku???
4. Zgłaszać się mozna pod tym postem w komentarzach
5. Rozdanie trwa od dziś
01.01.2013 do 15.02.2013
6. Możesz zwiększyć swoje szanse poprzez zebranie większej ilości punktów np:

- Dodać mojego bloga do blogrolla -
2 pkt.
- Umieścić w swoim blogu post (nowy) o moim rozdaniu ze zdjęciem -
3 pkt.
- Umieścić zdjęcie na pasku bocznym z przekierowaniem do mojego rozdania -
3 pkt.

Formuła:
Obserwuję jako:
Odp:
Mam Cię w blogroll: link do bloga
Nowy post z info: link
Pasek boczny: link

Zapraszam i życzę POWODZENIA!!!!!

77 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Imprevisivel
    Odp: W nowym Roku mam zamiar poświęcić więcej czasu bliskim i sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: tamit24

    Odp: Zamierzam mniej się martwić nieistotnymi rzeczami oraz regularnie publikować posty na swoim blogu!

    Mam Cię w blogroll: TAK www.fallinnailove.blogspot.com

    Nowy post z info: brak

    Pasek boczny: TAK (baner po prawo) www.fallinnailove.blogspot.com

    świetne nagrody- uwielbiam takie gadżety :) od dawna mam Cię w blogrollu :D

    jeszcze raz szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje jako - southgirl
    odp - zamierzam znalezc swojego ksiecia z bajki i nie opcji by taki sie nie znalazl :P
    mam Cie w blogrollu - tak, www.bycpiekna24.blogspot.com
    nowy post z info - brak
    pasek boczny - zaraz dodam, www.bycpiekna24.blogspot.com

    powodzenia wszystkim (i sobie rowniez) zycze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szalejesz ostatnio z tymi rozdaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję: Patrycja P
    Jak to co roku większość z nas robi listy z postanowieniami:) A to że postaram się schudnąć, a to że przyłożę się do nauki... Ja w tym 2013 nie chcę narzucać sobie takich celów. Najbardziej pragnę by ten rok okazał się po prostu lepszy od poprzedniego. Chce roku w którym poczuję się szczęśliwą nastolatką z normalnym życiem a nie wegetującą istotą pośród ludzi którzy narzucają mi swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam kominka więc chętnie się skuszę na taki konkurs :)
    Obserwuję jako: Kruszynka
    Odp: W tym roku chciałabym, abym ja i mój narzeczony podjęli działania mające na celu zorganizowanie naszego wesela(chodzi tu głównie o odłożenie pieniędzy i załatwienie wszystkich spraw organizacyjnych):)
    Mam Cię w blogroll: tak http://lakierkowe-szalenstwo.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak http://lakierkowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawik! Wszystkim życzę powodzenia :)
    a przy okazji najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Butterfly
    Odp: Oj mam nadzieję że ten rok będzie przełomnowy w moim życiu. Mam zamiar dobrze zdać maturę i dostać się na wymarzone studia. pragnę tez bardziej o siebie dbać. Chciałabym schudnąć parę kilo( chyba jak każda z nas;p). Mam równiez nadzieję że w tym roku uda mi się uzyskać moją wymarzoną długość włosów;)
    Mam Cię w blogroll: http://meedleyy.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://meedleyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje jako : ciornaofca
    Odp. W tym roku postanawiam sobie zdrowo się odzywiac, zadbac o swoją dietę i zrzucic parę kilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Patrycja
    Odp: Moje najważniejsze postanowienie noworoczne to...UWAGA proszę się nie śmiać :)... Nauczyć się pływać :)
    Mam Cię w blogroll: http://patrycja2118.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Faelwenn
    Odp: Ogólnie to raczej nigdy nie wymyślam postanowień noworocznych, ale wiem, że chcę bardziej przyłożyć się do nauki aby dostać się na studia które chcę, zdać dobrze maturę itp. chcę też również bardziej przyłożyć się do prowadzenia bloga i być mniej leniwa :)
    Mam Cię w blogroll: tak faelwennn.blogspot.com
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak faelwennn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Rudaaa12
    Odp: wszystkie postanowienia w ostatnim poście, może zapomniałam tam tylko dodać, że chciałabym być trochę lepsza.. ;)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje jako wioleta2211
    W nowym roku zamierzam zmienić prace;)mam nadzieję ze mi sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: martaa-magdaa
    Mail: martaa-magdaa@wp.pl

    W Nowym 2013 Roku zamierzam zuzywać wszystkie kosmetyki, które są otwarte i nie kupywać nowych ;(( bo niedługo mój pokój w muzeum się zamieni ;)No i zamierzam bardziej zadbać o swoje paznokcie. No i rzecz jasna te kilogramy nieszczęsne trzeba polikwidować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ofkors,:

      blogroll: http://mm-world-of-women.blogspot.com

      Usuń
  15. Obserwuję jako: wypad
    Odp: Mam zamiar wprowadzić lepszą pielęgnację dla moich włosów i pozbyć się nieprzyjaciół z twarzy. Chciałabym także zająć się bardziej blogiem, prowadzić nowe posty i publikować je co najmniej co 2 dni. Będę starała się także regularnie zużywać kosmetyki zalegające na półkach i ograniczać ich kupno.
    Mam Cię w blogroll: http://wariacjeizi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako:Malgoska Malgosienka
    mail: malgoskawieden@gmail.com
    pasek boczny-http://bebeautifulbeyourself.blogspot.co.at/
    blogroll-http://bebeautifulbeyourself.blogspot.co.at/

    w tym roku zapowiada sie duzo zmian,czesci z nich nie powinnam zdradzic,by nie zapeszyc,ale napewno planuje zrzucic troszeczke zbednych kilogramow,o zmianie fryzury tez juz sporo czasu rozmyslalam ale narazie sie jeszcze nie do konca moge z tym przelamac.Zmiana mieszkania byla w zeszlym roku-terazpozostaja jeszcze tylko lekkie poprawki (upiekszanie),a takze chcialabym zrobic szybki kurs makijazowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: amatris
    Odp: nie ustanawiam nigdy postanowień gdyż nie widzę w nich sensu, tym bardziej jeśli są to postanowienia długoterminowe, gdzie wiele może ulec zmianie i nie ciężko wtedy o rozczarowania. Dlatego w moim przypadku postanowienia zamieniam w życzenia! także życzę sobie mniej myśleć o rzeczach zbędnych, nie przejmować się tak jak dotychczas, cieszyć się z każdej drobnej rzeczy i mieć więcej czasu dla znajomych i ukochanego.
    Mam Cię w blogroll: tak /http://strzygowym-okiem.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: mia.vico
    Odp: W Nowym Roku postanawiam sobie mniej przejmowac się opinią innych i nimi samymi. Sprawia to mi dużo problemów i jest na prawdę niepotrzebne.:)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Odp: W Nowym Roku przede wszystkim muszę zrzucić dobre 10kg, które przybrałam podczas Starego Roku, poza tym postanowiłam, że będę więcej się uśmiechać i otwierać na nowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Rincewind99
    Odp: W tym roku mam wiele postanowień. Kilka z nich jest typowo zdrowotnych - przejść na dobrą dietę, nie jeść fastfoodów, pić dużo wody i regularnie ćwiczyć. Inne dotyczą samorozwoju - chcę więcej czytać, uczyć się nowych rzeczy, nauczyć języka (niemieckiego) co odkładam już od kilku lat. I jeszcze jedno mam postanowienie, dotyczące moich relacji z ludźmi - postanowiłam sobie regularnie pisać listy do znajomych, którzy daleko mieszkają. Są to przyjaźnie, które warto pielęgnować, a ja w natłoku zajęć o tym zapominam...
    Mam Cię w blogroll: TAK http://rincewind99.blogspot.com/
    Nowy post z info: -
    Pasek boczny: TAK http://rincewind99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Camille
    Odp: Moje postanowienie noworoczne to więcej się uśmiechać i bardziej optymistycznie patrzeć na wszystko :)
    Mam Cię w blogroll: tak (camille-beauty.blogspot.com)
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak (camille-beauty.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako:Draculaura
    Odp: MOje postanowienie noworoczne to wziąść się za siebie.
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: pelniawilczegoksięzyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Odp: Moje postanowienia:
    -Poświęcę więcej czasu nauce do matury - od września nie zrobiłam prawie nic, dopiero w grudniu trochę się zmobilizowałam :)
    -Ograniczę jedzenie czekolady i picie kakaa - jeszcze kilka lat temu czekolada i kakao raczej nie pojawiały się w mojej diecie, obecnie codziennie piję kakao, a czekoladę dodaję do prawie wszystkiego, co jem :)
    -Wrócę do codziennych ćwiczeń - jeszcze pół roku temu codziennie ćwiczyłam przez 10-30 minut, a obecnie nie robię nic ... Zajmę się a6w i hula-hopem ;)
    -Ograniczę wydatki na lakiery do paznokci i kosmetyki, których nie potrzebuję - z tym mam bardzo duży problem, bo kupuję wiele rzeczy, które mi się podobają, a później użyję ich raz i leżą w kącie aż się zmarnują :(
    -Będę dłużej spała - to postanowienie muszę zaliczyć do przyjemnych :) Dziennie śpię po 4-5 godzin, co zdecydowanie negatywnie na mnie wpływa, dlatego dłuższe spanie wyjdzie mi na dobre :)
    Mam Cię w blogroll: http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://rainbow-above-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: mala0727
    Odp: postanawiam to od wielu miesięcy i do tej pory nie wprowadziłam tego w życie. Chcę zmienić a raczej nieco zmodyfikować swoje odżywianie. Jeść więcej owoców i zdrowych węglowodanów, które dadzą mi energię. Ale najważniejszą zmianą jest częstotliwość posiłków. Teraz jedząc o 6 a później o 14, a jeszcze później nic albo coś słodkiego, robię krzywdę swojemu zdrowiu i urodzie. Niech noworoczne postanowienie w końcu się zrealizuje a mi poprawi komfort codzienności dając zdrowie :)

    Mam Cię w blogroll: mala0727.blogspot.com
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw byl juz przetestowany, jak tylko mi sie uda to będzie outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: kanntona
    Mój adres email: katonna666@gmail.com
    Blogroll- nie
    post o rozdaniu- nie
    W nowym roku postanawiam rozkręcić mojego bloga o tematyce kosmetycznej

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako anioleq-ss
    W tym roku postanowiłam być bardziej odpowiedzialną osobą , bo zostanę mama i musze te postanowienie dotrzymać.
    Email:anioleq-ss@wp.pl
    Blogroll nie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Neonowa
    Odp: W tym roku mam postanowienie, żeby nie robić żadnych postanowień...co ma być to będzie;)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com
    Odp: Znaleść nową pracę
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: yesiwantyouback
    Odp: Nie robiłam postanowień w związku z Nowym Rokiem, ponieważ wolę sama sobie wyznaczać cele z dnia na dzień l(
    Mam Cię w blogroll: www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Nowy post z info: NIE
    Pasek boczny: www.yesiwantyouback.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: wikimiss niewiadoma
    Odp:
    Myślę że liczbę kosmetyków, mam ich według mnie za dużo. Postanoiwię sobei zmiejszyć ich ilość.
    Oprócz tego zadbać bardziej o siebie(więcej ćwiczyć).
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: tak http://wikimiss.blogspot.com/2013/01/biore-udzia.html
    Pasek boczny: tak http://wikimiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Ola
    Odp: W nowym roku zamierzam sie w koncu ogarnac ! Wziasc sie za siebie, cwiczyc i w koncu przytyc kilka kilo :) A takze regulanie pisac na blogu i wkoncu postanowic co dalej zamierzam robic gdy skoncze szkole :P
    Pasek boczny: http://lamodadebelleza.blogspot.co.uk/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Słonecznik
    Odp: Nigdy nie robiłam sobie noworocznych postanowień, bo wolę postanowienia spontaniczne, niezależnie od pory roku ;)
    Ale w tym roku chciałabym, aby wszystko to co sobie zaplanowałam się spełniło i postanawiam dążyć do tego jak najmocniej.
    Mam Cię w blogroll: nie mam
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Franka
    Odp: Już jakieś dwa lata temu postanowiłam sobie, że kupie nowy telefon bo mój się juz rozlatywał. Przez dwa następne lata miałam to samo postanowienie ale żadnych działań w tym kierunku :d Więc w tym postanowiłam ostatecznie coś z tym zrobić !
    Mam Cię w blogroll: Tak siekierotkaa.blogspot.com
    Nowy post z info: Nie
    Pasek boczny: Tak

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako:szybkoilatwo.blogspot.com
    Odp: Załozyłam sobie trzy rzeczy. 1. to większa sumienność, w nauce, w domu (pranie, sprzątanie,prasoowaaaanieee takie o duperele:P)2. to Pielęgnacja i jeszcze raz pielegnacja!! łączy się z 1. bo załozylam że będzie bardziej sumienna. peelingi, maski i krem codziennie rano i wueczorem. A 3. to blog - sumiennie (znowu 1.=)) go prowadzić ciesząc sie z tego ! No i więcej usmiechu! :)
    Mam Cię w blogroll: nie mam blogroll

    Pozdrawiam i dziękuje za zaproszenie do konkursu! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwują jako Margarett
    odp; Zamierzam spełniać swoje marzenia :)
    Pasek boczny dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Vejjs.
    Odp: Chyba nie będę odkrywcza gdy napiszę jak większość dziewczyn, że postanowiłam zadbać bardziej o siebie i o włosy. Chciałabym zrzucić kilka zbędnych kilogramów, ujędrnić swoje ciało, zacząć ćwiczyć regularnie (co muszę przyznać jak na razie mi się udaje). Ale chciałabym również aby wszyscy wokół mnie czuli się wyjątkowo, postanowiłam sobie uszczęśliwiać innych jak tylko się da ;)
    Pasek boczny: http://vejjs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: grimagee
    Odp: Miałam postanowienie mniej się lenić i być bardziej systematyczna. Jak na razie udaje mi się realizować tylko punkt z lenistwem, ALE z systematycznością kiepsko. Ale wierzę w siebie ! :) Natomiast w Nowym Roku postanowiłam zmienić swój wygląd, czyli jak większość Polek 'stać się mniejsza', ale nie było to postanowienie Noworoczne, gdyż tak zgrzeszyłabym już pierwszego dnia Nowego Roku. :)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak, http://grimagee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Mała Mu
    Odp: Moje postanowienia nie mogę nazwać noworocznymi bo jakoś przyszły mi do głowy po 10 stycznia, ale obowiązują cały rok - tak sobie obiecałam i nawet spisałam żeby były po nich jakieś ślady: przeczytać w2013roku więcej książek niż w ubiegłym (z tym jest mały problem który się nazywa "Wieczny brak czasu" a wieczorem mnie gały bolą - ale obiecane to trza się tego trzymać. kolejny to kategoryczny zakaz kupowania lakierów do paznokci (w kuferku nawet mol by się nie zmieścił) i radykalne ograniczenie kupna kosmetyków bo mam ogromne zapasy - ale na paście do pionków jednak nie będę oszczędzać bo trampek w gębie jest bleee)zrobiłam listę na którą wszystko wpisuje. Będę dzielna - może jakoś to przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: rossnett
    Odp: wyleczyc uzebienie :)
    Mam Cię w blogroll:nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako: buka123
    odp: nie zmieniac się, być dalej silna osobą, nie ulegać nowym znajomym, nie próbować się do nich dostosowywać, tworzyć siebie i swój związek, oraz wynosić z zycia jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Justyna Owca
    Odp: Na pewno mniej wydawać na kosmetyki (czyli nie kupować tony niepotrzebnych rzeczy!), kupować z rozwagą (ubrania) oraz wziąć się za ćwiczenia i poszukiwania pracy, zerwać z tzw. słomianym zapałem.

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Malgoose
    Odp: w nowym roku bede nosic sukienki :)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki piękny kominek!

    Obserwuję jako: ernestyna44
    Odp: Postanowienia - zrzucić parę kilogramów, znaleźć pracę, wynająć mieszkanie...
    Mam Cię w blogroll: http://slomianyzapalmoj.blogspot.com
    Nowy post z info: link
    Pasek boczny: link

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    Odp: W tym roku stawiam na przyrost włosów. Chcę je zapuścić na ok. + 15 cm.
    Mam Cię w blogroll: http://mypolishlife.blogspot.com/
    Nowy post z info: -
    Pasek boczny: http://mypolishlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się . ;D
    Obserwuję jako - stole my heart . ♥
    odpowiedź - postanawam spędzać więcej czasu z przyjaciółmi i rodziną orazpostarać się być bardziej aktywną na moich blogach . ;)
    dodanie do blogrolla - NIE
    oddzielna notka na blogu - TAK.
    notka na pasku bocznym - TAK

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Angelina
    Odp: W nowym roku planowałam założyć bloga.. no i zrobiłam to :))
    Mam Cię w blogroll: http://xkobietyx.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie ;p

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako :Izabella Pobiegły
    Odp: Zamierzam schudnąć i mieć lepsze wyniki w boksie tajskim, prowadzić nowego, dobrego bloga :)
    Post: tak / www.kosmetycznazabawa.blogspot.com
    Pasek boczny: nie
    Blogroll: nie, jestem tu nowa i nie wiem co to jest

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserawtor: MyBooks
    Banner: Wstawiony
    Mail: my.books.1220@gmail.com
    Pytanie konkursowe: Jako, iż prowadzę wraz z koleżanką bloga o książkach mam postanowienie jakim jest przeczytanie tylu tytułów ile mam centymetrów wzrostu - a więc sporo! Na dodatek chcę zdobywać jeszcze lepsze wyniki i poświęcać swojej rodzinie, przyjaciołom i zwierzakom więcej czasu :) Bo o to chodzi aby osiągnąć pełnię szczęścia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Kaśśś^^
    Odp: Postanawiam w tym roku poświęcić więcej czasu na dbanie o siebie i spłacić długi...
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Dbająca
    Odp: Więcej się uśmiechać! :) zdecydowanie!
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako:Mal;gorzata Garlińska
    Odp:Oj dużo rzeczy chciałabym zminiec: 1. PRZESTAC PALIC (jak narazie mi się udaje już miesiąc) 2. Wziąść się za siebie-ODCHUDZANIE!!!! (Z TYM JUŻ GORZEJ) :) Ale mam nadzieję,ze i na to przyjdzie czas!!!
    Mam Cię w blogroll: NIE
    Nowy post z info: NIE
    Pasek boczny: TAK http://gosiaczek6661.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Moshi
    Odp: Jako, że już minął miesiąc od początku roku - mogę się pochwalić ! :) Moimi głównymi postanowieniami były pielęgnacje - paznokci i włosów :) Te części ciała miały ze mną strasznie ciężko, więc zdecydowałam się o nie zadbać. I o ile włosy nadal są w opłakanym stanie, o tyle od dokładnie 3 stycznia wzięłam się za paznokcie, kupiłam odżywki i... mam paznokcie! :D I nawet się mocno nie łamią i nie rozdwajają, a dla mnie to jak zdobycie kosmosu :) Pierwszy raz w życiu udało mi się spełnić postanowienie (chociaż jedno... ;))
    Mam Cię w blogroll: TAK www.miszmoshi.blogspot.com
    Nowy post z info: NIE
    Pasek boczny: TAK www.miszmoshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: jola kjhuj
    Odp: chcę być mocno opalona.Co roku sobie to obiecuje ale letnie leżenie na plaży jak placek nie jest dla mnie.Może masz jakiś swój sposób ?
    Nowy post z info : http://damoweprobki.blogspot.com/2013/02/fajne-rozdanie-httptheagnes87.html
    Pasek boczny: http://damoweprobki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuje:agnieszka zagulska
    odp: w nowym roku.Chce schudnąć, rzucić palenie, ćwiczyć regularnie, nauczyć się języka obcego :o)

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuję jako: aknezz
    baner TAK po prawej stronie bloga: http://aknezz.blogspot.com/
    e-mail: aknezz.blogspot@gmail.com
    Postanowień noworocznych nigdy nie robię :P

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję jako: Idalia Nowakowska
    e-mail: allfaithislost5@gmail.com
    Odpowiedź- postanowienie noworoczne- żyć chwilą, i być szczęśliwym .

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: JoanneDevian
    Odp: Moje postanowienie bardzo prozaiczne - ograniczać słodycze, może nawet mi się uda ;D
    Mam Cię w blogroll: TAK - www.joanne-devian.blogspot.com
    Nowy post z info: NIE
    Pasek boczny: TAK - www.joanne-devian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Fashion
    Odp: Moim postanowieniem noworocznym jest to aby nie udawać kogoś kim nie jestem. Jestem w I klasie ponadgimnazjalnej i idąc pierwszy raz do szkoły chciałam być lubiana przez wszystki więc starałam się upodabniać do innych. Mijały dni, tygodnie a ja nadal byłam zwykłą dziewczyną która nie miała masy przyjacił, ale jednego - prawdziwego. Nadszedł sylwester....o 00 patrząc na fajerwerki postanowiłam, że przestanę udawać kogoś kim nie jestem, będę dalej zwykłą nastolatką która poprostu pragnie mieć prawdziwego przyjaciela, a nie kilku, ale udawanych. :)
    Mam Cię w blogroll: http://fashion-style-we-love.blogspot.com/
    Nowy post z info: NIE
    Pasek boczny: http://fashion-style-we-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Małgorzata Bosowska
    Odp: Zamierzam wzmocnić swoje mięśnie oraz zadbać o włosy.
    Mam Cię w blogroll: brak
    Nowy post z info: http://malgorzacilobuz.blogspot.com/2013/02/biore-udzia.html
    Pasek boczny: brak

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: ToTylkoJa
    Odp: Nic nie postanawiam na nowy rok, aby uniknąć frustracji:) Można stwierdzić więc, że postanawiam nic nie postanawiać:D
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak http://happyafterblog.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: martitka
    Odp: Ja zamierzam zmienić nazwisko, ilość biżuterii na palcu, stan cywilny i adres zamieszkania;)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://faajnykosmetyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniły się moje dane - adres bloga z banerem http://swiatmartity.blogspot.com/. Pozdrawiam

      Usuń
  64. Obserwuję jako: Marcepanka
    Odp: W nowym roku postanowiłam bardziej o siebie zadbać, zdrowiej się odżywiać i zacząć ćwiczyć :)
    Mam Cię w blogroll: http://damska-kosmetyczka.blogspot.com/
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny:http://damska-kosmetyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: puszka
    Odp: Zadbać o własne ciało. Nie śmiecić go fast foodami (ehm, łatwo powiedzieć, trudniej zrobić ^^), chodzić na Zumbę i wprowadzić do diety więcej warzyw, owoców i ryb, żeby wiosnę powitać w jak najlepszej formie. Uff, teraz to tylko wprowadzić w życie i się nie opuścić! :)
    Mam Cię w blogroll: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/p/blogroll.html
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Place Of Woman
    Odp: Ja w Nowym Roku,postawiłam(pewnie jak większość kobiet)na zdrowsze odżywianie,picie więcej wody,jedzienia mniej słodyczy...jak na razie średnio mi to wychodzi,no ale małymi kroczkami i może się uda:))
    info: nie
    pasek boczny:nie

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: jolkag78
    Odp: zamierzam schudnąć (znowu;)) oraz zuzyć do końca kilka lakierów do paznokci;)
    Mam Cię w blogroll: http://discovermynails.blogspot.com/
    Nowy post z info: brak
    Pasek boczny: brak

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: Ma_niusia
    Odp: W Nowym ROku mam dwa główne postanowienia: regularnie dbać o stan moich stóp (peelingi, pedicure, pachnące kąpiele dla stóp itd.) oraz poświęcić więcej czasu na robótki ręczne, które uwielbiam a zanidbuję ;-)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://mamaniusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: PODWUJNEK
    Odp: CHCĘ UTRZYMAĆ STAN UMYSŁU NA KTÓRY PRACOWAŁAM BARDZO CIĘŻKO - NIE PODDAWAĆ SIĘ, NIE DOŁOWAĆ, DĄŻYĆ DO CELÓW !
    Mam Cię w blogroll: NIE
    Nowy post z info: NIE
    Pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako: Magdalena B
    Odp: W tym roku zamierzam poderwać jakiegoś przystojnego Azjatę hi hi
    Mam Cię w blogroll: NIE
    Nowy post z info: NIUE
    Pasek boczny: link
    http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Kasia
    Odp: W tym roku zamierzam więcej ćwiczyć i zdobyć swoje wymarzone ciałko :)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: tak, modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako: madziakudla
    Odp: W grudniu urodziłam synka, więc jako postanowienie noworoczne przysięgłam sobie być dobrą mamą. Chciałabym wychować synka na dobrego człowieka, a w dzisiejszych czasach, przy wielu pokusach czychających wokół jest to trudne zadanie. Mam jednak nadzieję, że mu podołam.
    Mam Cię w blogroll: nie.
    Nowy post z info: http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/2013/02/rozdawajka-na-blogu-misz-masz.html
    Pasek boczny: http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: Marcela Pomper
    Odp: Chciałabym dobrze zdać egzaminy gimnazjalne oraz w końcu chciałabym też wiedzieć co chce dalej robić, jaką drogą podążać, jaką szkołę dalej wybrać, gdyż w mojej głowie dużo pomysłów a odpowiedzi brak :)
    Mam Cię w blogroll: nie
    Nowy post z info: nie
    Pasek boczny: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    Odp: W Nowym Roku postanowiłam zmienić swój styl życia na bardziej aktywny i zdrowszy. Ograniczam słodycze i niezdrowe jedzenie. Postanowiłam również poświęcać więcej czasu nauce co średnio mi wychodzi bo zawsze znajdzie się ciekawsze zajęcie hehehe :D
    Mam Cię w blogroll: Tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Nowy post z info: Nie
    Pasek boczny: Tak http://worldofcolorr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. excellent рoints altogetheг, you juѕt ωοn a emblem new rеader.

    Whаt could you suggest in regardѕ to your put up that you just made a few days ago?
    Anу ρositive?

    my ωеb site - stoły bilardowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz