NOWE WSPÓŁPRACE: Chili24.pl oraz dobra pasta.pl

Witajcie!
W weekend niestety mnie nie było, ale już wróciłam...cała i zmarznięta :) Ale w domu czekało mnie mnóstwo niespodzianek, a to za sprawą sklepu chili24.pl oraz dobrapasta.pl. 
Paczka z chili24.pl zawierała same wspaniałasci...w sam raz na takie zimne wieczory jak dzisiaj...Wkrótce pokaże wszystko i podzielę się opiniami.
 Natomiast paczka ze strony dobrapasta.pl zawierała mnóstwo ulotek i informacji, oraz 3 wybielające pasty, które działają już przy pierwszym użyciu....Strasznie się cieszę, bo akurat przyda mi się takie ekspresowe wybielenie na mój ślub ;) Po co płacić grube pieniądze jak można samemu osiągnąć równie fascynujący efekt, ale o tym wkrótce u mnie na blogu....

Będę miała dla Was również niespodziankę i 2 z was również będą mogły wypróbować past!!!!!!!
Dlatego bądźcie uważni :)
Paczka od CHILI24:
 A tutaj dobrepsty.pl, (http://www.atosmm.com.pl):






35 komentarzy:

  1. super! też potrzebuję takiej pasty.... czekam na recenzję. Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo u mnie do wygrania...więc zapraszm wkrótce :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe. Czekam na efekty z wybielania.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmhmhm super paczuchy ;) Mialam przyjemnośc używac tej pasty no i efekt 4/5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Czekam na zdjęcia przed i po z wybielania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uda mi się to uchwycić ;)

      Usuń
  5. Gratulacje;) Czekam z niecierpliwością na recenzje past ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) koniecznie daj znać, jak poszło to wybielanie i...napisz coś o tym soku (?) malinowym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe współprace, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współprac!
    +zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszka z herbatką ! W sam raz na zimowe wieczory ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, ale pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekoladkę tolberone to ja pochłaniałam w czasach kiedy jeszcze nie byłam na diecie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej mnie ciekawią efekty wybielenia czekam z niecierpliwoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe współprace - nie widziałam takich na innych blogach. Testowanie powinno być bardzo przyjemne :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz