NIESPODZIANKA dla WAS: TESTOWANIE PASTY

Jak wiecie jakiś czas temu dostałam paczkę od sklepu ATOS. Były to 3 pasty, które są barwy czerwonej, dzięki czemu sprawiają, że nasze zęby wyglądają na bielsze...TUTAJ możecie poczytać o niej więcej
Jest to wspaniała i szybsza alternatywa do wybielania, w szczególności jak nam się spieszy i chcemy mieć natychmiastowy efekt...Pastę tą używa wiele aktorów i celebrytów
Teraz jest okres studniówek...wiem ze wiele z Was wychodzi za mąż, czy ma wesela...dlatego pasta w tym czasie może nam się przydać.
OGŁASZAM zatem mały KONKURSIK.
Kto chce przetestować paste razem ze mną, proszę o komentarze pod tym postem...
jedynym WARUNKIEM: jest opisanie pasty (zrecenzowanie) na swoim blogu, w ciągu 2 tygodni od otrzymania paczki.
Zatem zapraszam wszystkich co mają aktywne blogi!!!!
Będzie mi miło jak dodałabyś mnie do obserwowanych i polubiła na FB KLIK.
Konkurs trwa od dziś 30.01.2013 do 11.02.2013   
ZAPRASZAM do testów. ;) Wygrywają 2 osoby!!!!!!!

46 komentarzy:

  1. Ja chcę ja chcę :) zrecenzuję oczywiście ;) a nna fb i w obserwowanych mam Cie od dawna Aguś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam dwa wesela mnie czekają więc przyda się piękny uśmiech ;)
    Blog już obserwuję i na Fb tez polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Obserwuję i lubię na fb oczywiście :) Pasty do zębów jeszcze nie testowałam a chętnie zrecenzuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    Obserwuje już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooj zgłaszam się - moje zęby potrzebują wybielenia - za dużo zielonej herbaty robi swoje :). Myśłałam o Białej Perle ale boję się tak mocnych środków.
    Chętnie wypróbuję tą pastę.
    obserwuję i lubię jako Karolina G.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie miałam kupować tą pastę. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie.
    Obserwuję jako silver.
    Polubiłam na facebooku jako: caipiroska1.blogspot.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie ;) pierwszy raz widzę tą pastę i bardzo mnie zaciekawila ;> obserwuje bloga i na facebooku ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do testowania:)
    Obserwuję jako: Chabrowa Ania
    Lubię jako: Ania J.

    Bardzo bym chciała testować razem z Tobą. Dużo słyszałam na temat tej pasty. Chciałabym się przekonać czy naprawdę działa i wybielić swoje zęby o kilka odcieni.

    Zobowiązuję się do zamieszczenia na swoim blogu rzetelnej opinii na temat tej pasy.
    Mam nadzieję, żę mój blog http://chabroweoczyani.blogspot.com/ i pisane przeze mnie opinie przypadną Ci do gustu i otrzymam możliwość przetestowania tej pasty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli to tylko optyczne wybielenie, to z chęcią przetestuje je ja - osoba nosząca stały aparat na zęby ;)
    Obserwuję jako wypad
    mail: madisek@o2.pl
    na FB lubię jako Barbara H.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również z chęcią sie zgłaszam. ! :))
    Obserwuje jako Lakierowa obsesja ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Angelina
    polubilam na FB :))
    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ją nie tak dawno recenzowałam
    bardzo dobra pasta, polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym ją przetestowała :)
    Oczywiście bloga obserwuję jako Chelsea-Lena i polubiłam na Fb jako Magdalena Ch. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i to jak chętnie! Lubię i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio bielilam sie Biala Perla i poki co wystarczy mi wynalazkow :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez sie zgłaszam :) obserwuje od dawna i na fb lubie tez od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. skoro szukasz kogos do testowania to zgłaszam się i ja :)
    mam ząbki które potrzebuja wybielenia naprawde potrzebowałabym tej pasty poniewaŻ jako osoba z refluksem zolądkowym musi spozywać sporo herbaty zielonej - no i jak to z zabami jest - o przebarwienia nie trudno. Pasta mam nadzieję sprawiłaby że jeszcze chętniej bym sie smiala nawet przezywając cięzkie chwile w zyciu :)
    a pozatym wielki ze mnie smieszek, to wypada żeby zabki były biale :)
    Sprawialbys że byłabym bardziej szczęsliwą mając taka paste w zasięgu reki..opinia oczywiście wraz ze zdjeciami przed i po opublikowana będzie na blogu i na portalu urodaizdrowie.pl gdzie jestem współredaktorką oraz na FP :)

    obserwuję od daaaaaaaaaaaaawna jako : Małgorzata-wizaz a na funpages : Małgorzata P.

    Pozdrawiam :****8

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję i się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się i obserwuję bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, obserwuje już od dawna, a facebooka nie mam to niestety nie polubię :( Ja zawsze używam past typu białe zęby w 14 dni Colgate, ale niezbyt to pomaga. Bardzo chętnie bym wypróbowała taką, tym bardziej, że ma czerwony kolor (a to ciekawe). No i chętnie zrecenzuje ją na blogu. Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    i obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałoby mi się, od tych papierochów to straszny uśmiech no;D
    się zgłaszam;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się i obserwuje od dawna ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja spróbuje szczęścia :) może sie uda

    Zapraszam wszystkie Blogowe kosmetyko-maniaczki ;) tutaj :

    https://www.facebook.com/groups/118865404946733/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj pasta idealna dla mnie;) Już od dawna szukam takiej;)
    Obserwuje: Butterfly
    Lubie na Fb: Małgorzata N.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przetestuję pastę i zrecenzuję oczywiście :)
    Blog obserwuję jako nika88:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Dbająca
    Właśnie za niedługo szykuje się dość ważna dla mnie okoliczność i białe ząbki napewno by się przydały ;) Z chęcią przetestuję :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie wypróbowałabym tą pastę ;)
    Obserwuję oczywiście :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo fajnie by bylo:) nie slyszalam nigdy o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią się zgłoszę i przetestuję! Walczę ostatnio z przebarwieniami, a sezon wesel się zbliża!
    Obserwuję jako Agni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no ciekawe czy by sobie poradziła z moimi zębami;P chętnie wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jestem chętna :) chciałabym spróbować ją u siebie bo do tej pory nie działały na mnie żadne pasy tego typu, a do tego ten czerwony kolorek mnie intryguje ;) po za tym zbliża się chrzest, a po poście komunie, wesela.. muszę coś znaleźc żebym miała śliczne zęby, może ta pasta to moja ostatnia deska ratunku ;D zostawiam maila: kama2105@interia.pl lubię FB :)

    OdpowiedzUsuń
  35. z chęcią przetestowałabym taką pastę
    obserwuje jako madziulka-8621

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję już dawno :)
    zgłaszam się, ponieważ nie znam taj pasty i z wielką przyjemnością bym ją chciała poznać bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się, obserwuję od dawien dawna :))) :D

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :0
    lubie i obserwuję :) w dodatku jestem 400 obserwatorem ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie przetestuję i opiszę wrażenia
    obserwatorką już jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie bymprzetestowała tą pastę :)

    obserwuję jako Blair

    OdpowiedzUsuń
  41. o! ja maniaczka białych zębów zgłaszam się! :)
    oczywiście zrecenzuję na blogu. :)

    pozdrawiam, grimagee.

    OdpowiedzUsuń
  42. jeszczee jaa! i te moje żółciaki :( :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz