New In kosmetycznie w styczniu

Oj dawno już nie robiłąm tak zwanego Haul-u. Dlatego dziś nadszedł ten dzień.
Nie iwem czy Wy też macie tak, że nagle kończy Wam się wszystko naraz i musicie isć na większe zakupy kosmetyczne? bo ja własnie dość często tak mam.
Tym razem musiałm zakupić:
* lakier do włosów bo już mi się kończy
* krem do twarzy
* czarną kredkę do oczu
* dobry krem nawilżający do ciała - po stawiam teraz na smarowanko :)
* jakiś żel - peeling do mycia twarzy
* i oczywiście jakiś micel do demakijażu...ehhhh nazbierało się tego
Dlatego oto moje ostatnie zakupy:

Zoom na kolorówkę:

Co my tu mamy?
- lakier do włosów - bardzo mocny z Isany, tym razem w wersji czarnej, ostatnio miałam białą i bardzo dobrze mi się sprzawdziła
- płyn micelarny do demakijażu z Bourjois - chyba nie muszę go nikomu przedstawiać :) - lunbię go
- szampon z Alterry - Biotyna i Kofeina do włosów osłabionych i przerzedzonych - jeszcze go nie miałam więc zobaczymy jak się sprawdzi...
- osławione przez blogsferę masło do ciała z Isany Kakao i sheabutter - narazie mogę powiedzieć że ładnie - słodko pachnie
- peeling do codziennego mycia, bez mydła i parabenów. O zapachu malin, marakui i oczaru + mentel, który ma koić. Dla mnie mentol psuje wszytko i przez to zapach niezbyt mi isę podoba
- zamiennie z peelingiem stosuje krem myjący, który może być używany jako peeling (bo ma małe drobinki) jako maseczka, jako krem myjący. Tutaj zapach jest MEGA
- krem matująco - normalizujący z Ava Laboratorium - jeszcze nic o nim nie mogę powiedzieć
- matowy cień (biały) z Bell - super pigmentacja!!!! były jeszcze chyba 4 inne kolory, musze się po nie wrócić, po pigmentacja jest "POWALAJĄCA" :)
- kredka do ust Bell
- kredka do powiek czarna z Bell
 - Lip tint z Bell - warto mieć cos takiego, pod warunkiem że nie boimy się mocnych kolorów - ja się nie boję i dla mnie tint jest super wynalazkiem

34 komentarze:

  1. jest sie z czego cieszyc.... tyle cudownosci....

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę dwóch moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cxzyżby masełko do ciała i micel? zgadłam?

      Usuń
  3. Pokażesz niedługo lip tinta na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki, postaram się zrobić zdjęcia :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę rozejrzeć się za tymi cieniami z Bella :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ostatnio poszalałam na zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lip tint z bell jest naprawdę intensywny ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lip mnie zaciekawił bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam tylko ten plyn micelarny z Bourjois, i jest calkiem calkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam krem do ciała Isany :) ładnie nawilża , jest tani i cuuudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  11. masło do ciała też ostatnio kupiłam i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na tinta sie skusze juz wkrotce, juz niedlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, tylko uwaga bo ta są kolory mocne! :)

      Usuń
  13. Wodę micelarną miałam i byłam zadowolona :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. woda micelarna mój faworyt ♥ a lip tint pokaż na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Masełko jest świetne! Szybko się wchłania i zapach się długo utrzymuje :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno kupiłam to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. JA lubię robić większe zakupy;p;p a jeszcze jak przez przypadek wpadnie jakiś sweterek lub bluzka to jestem mega zadowolona :)
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupki:) czekam na opinie produktów Synergen!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zakupy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. interesujące zakupy..mogłabyś troszkę więcej napisać o tym synergen ciekawią mnie bo nie wiem czy faktycznie działają czy warto kupić?

    No i zapraszam CIę serdecznie na rozdanie będzie mi miło
    http://sweetperelka.blogspot.com/2013/01/konkurs-u-sweetperelka-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  21. płyn micelarny z Bourjois jest moim ulubionym. miejmy nadzieję, że i Tobie będzie służył

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladają ciekawie;)
    Czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam chyba z 4 szampony,ale mnie kusi żeby kupić ten z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz