Lumiere Cosmetics

Witajcie!
Dziś chciałam Wam zaprezentować mój makijaż wykonany za pomoca kosmetyków Lumiere Cosmetics. Znacie tą firmę? Bo naprawde jest godna polecenia. W swojej ofercie posiada mnóstwo kolorów cieni mineralnych, jak również róże, podkłady, czy rozświetlacze.
Przyznam się szczerze, że fotografowanie makijaży to dla mnie nie lada zadanie. Musze nad tym spędzić troszkę czasu. Jak macie jakieś sugestję, co do tego aby lepiej fotografowało się makijaże to proszę o sugestię :)
Makijaż wykonałam za pomocą trzech cieni Lumiere Cosmetics, Są to cienie naturalne, które napewno każdemu przypasują. Ja wybrałam cienie o nazwach: Cola, Champagne i Juicy Peach:
Tak prezentują się na dłoni w sztucznym świetle:
A tak na powiece:
A tak prezentuje się całość:
Kosmetyki które użyłam:
Twarz:
- podkład Max Factor
Oczy:
- baza Hean
- cienie Luminere cosmetics: cola, champagne i juicy peach
- róż: Luminere Cosmetics
- rozświetlacz Luminere Cosmetics
Usta:
- Rimmel Kate Moss nr 16

W następnym poscie chciałabym Wam zapresentować świetny rozświetlacz i róż z Lumiere Cosmetics, ale na to przyjdzie jeszcze czas.
Cienie są naprawdę świetniej jakości i doskonale się utrzymują, bardzo lubię takie satynowe kolorki, choć w słoiczku wyglądają na dość iskrzące.
Uwielbiam, wszelkiego rodzaju brązy, dlatego od razu pokochałm te kolorki.

41 komentarzy:

  1. świetne kolory najbardziej podoba mi się cień Cola. Ps. Bardzo ładne masz kolczyki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki,idealne na makijaż dzienny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszedł makijaż, uwielbiam właśnie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż cudne oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne cienie, świetny makijaż!
    Cola jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor cienie i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kolorki tych cieni i przepiękny makijaż zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolory, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie kolory świetne, ale Cola mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten cień, ładne masz oczy i ogólnie piszesz fajnie bloga :) Jeżeli mogę dać radę, to radzę Ci (masło maślane :D) abyś zmieniła tło. Może na jakieś białe lub beżowe. To jest tylko i wyłącznie moja rada, jeżeli to różowe Ci się podba to spoko :)c Pozdraiwam, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za radę, ale ile ludzi to tyle opinii, jakbym miała białe to by było troche za nudne

      Usuń
  11. Wszystkie byłyby mile widziane w mojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są przecudne, delikatne i subtelne ;) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i bardzo lubię produkty Lumiere... Zarówno podkłady, jak i cienie czy róże fajnie się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kolorki super makijaż delikatny kobiecy a nie przerysowany mój typ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale bardzo mi się podoba ten najciemniejszy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny! mam róż lumiere i go uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna je dostać na stronie lumiere Cosmetics, w tekście przekierowanie na tą stronę

      Usuń
  18. Piękne i bardzo naturalne kolory ;D bardzo mi się spodobały ;) a jak z trwałością? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na bazie hean wytrxzymały caly dzień, zresztą na moich powiekach iwele cieni wytrzymuje bardzo długo...dlatego na to nigdy nie narzekam

      Usuń
  19. Bling bling.. :D lubie to :) Najbardziej jednak podoba mi sie ten cola :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cola ♥ Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż :) Dla mnie fotografowanie makijażu to też lekki problem i nigdy nie mogę zrobić dobrych zdjęć w pełni oddających kolory...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie kolory, a makijaz piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cienie mają fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolorki cieni. Może się kiedyś skuszę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz