lip tint - bell

Hej kochani!
Prosiłyście mnie ostatnio, abym zrobiła swatche lip tinta.
Ja kupiłam go na początku stycznia i to moja miłość od pierwszego użycia!
Ja od dawna już jestem zakochana w szelakich pomadkach (oprócz tych nude, bo mi ten kolor nie pasuje) i zawsze jak wychodzę do pracy to muszę umalować usta :) dlatego chciałam cos takiego aby wytrzymało na nieco dłużej niż tylko godzinka, i już znalazłam!! ;) Jest to lip tint :) Co prawda nie jest to ani pomadka, ani błyszczyk, tylko taka jakby farbka do ust. Kolor "wżera" się w naszą skórę i pozostaje tam na dłuuuugie godziny!!! Ja na lip tinta kładę czasem pomadkę z rimmel Kate Moss nr 20 TUTAJ możecie zobaczyć kolor, ponieważ ma ona niemal identyczny kolor jak tint :) dzięki czemu wytrzymuje jeszcze dłużej. Czasem też daję samego tinta i bezbarwny błyszczyk.
Ubolewam tylko że tinty są  w samych dość mocnych kolorach, począwszy od czerwieni a skączywszy na fiolecie. Ja mam kolor - mocny róż nr 5
Ale mocne usta ro kwestia przyzwyczajenia, ja już dawno pokochałam u siebie mocne kolory pomadek


tutaj musnęłam błyszczykiem

 A tu celikatny makijaż z matowymi cieniami, aby nie przyćmić koloru ust :)
:)

A na koniec chciałam zaprezentować super paczkę jaką dostałam od firmy Dexplus.
A teraz zabieram się za testy super pachnących rzeczy z I love...:)

51 komentarzy:

  1. Za intensywny kolor jak dla mnie, ale tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor świetny ale nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek! Pasuję Ci i bardzo ładnie wygląda z delikatnym makijażem oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow za różowiasty jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam uwielbiam róże na ustach, czserwienie również

      Usuń
  5. uuuu...efekt bardzo mocny...ale fajny kolorek... i pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale boski ♥.♥ ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada świetnie, ale ja przezucilam sie już calkowicie na pomadki :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też...ale tint to nie jest błyszczyk, ani pomadka

      Usuń
  8. Kolor nie mój, ale czaję się na czerwień z tych tintów. Tobie jak najbardziej pasuje moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam te lip tinty ale same mocne kolory, a ja jeszcze się do takich nie przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie prezentuje się na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor nie mój, ale na Twoich ustach wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie Ci w tym kolorze, dla mnie za rozowy, ale za to chetnie postawie na czerwien :) Lip tint wrzucam na wishliste :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O genialny!:) Ja poluję na fiolet :) A z I love miałam kiedyś błyszczyk;p strasznie klejący :P Ale fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. boję się lip tintów bo mi często usta wysuszają :(
    Twój wygląda tu bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pięknie wygląda :D do twarzy Ci w takich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor!♥
    pięknie wygląda na Twoich ustach :)
    i śliczny makijaż oczu - uwielbiam takie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na zdjęciu samych ust kolor wygląda naprawdę na szalony,
    ale przy całości, delikatnym makijażu ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to troche zależy od światła i zbliżenia

      Usuń
  18. wszystkie lip tinty mają takie kolory ech ech
    ubolewam nad tym ;)
    ale ten z bell wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki sliczny jak dla mnei prawie fuksjowy kolorek...slicznie prezentuje sie na ustach :) jeszzcze takich ładnych jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny róż ale nie wiem czy bym się odważyła go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci pasuje ;* Ale ja sienie nie widzę w takich :D Wolę delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam Bell-Lip Tint,ale barwę nieco ciemniejszą i bardziej wyrazistą. Niestety biorąc pod uwagę, że na moich ustach był ciut za ciemny i na co dzień niezbyt odpowiedni-oddałam koleżance. Jednak plus za wytrzymałość i intensywność koloru :) gdyby był kolor nude - z pewnością pozostałby ze mną na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny kolor, nie ma jak roz! ja chce taki! od jakiegos czaus poluje na taki rozowiasty :)
    jakie masz sliczne zabki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam odcien i tez jestem w nim zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wygląda, zwłaszcza z błyszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy kolor, choć nie mój :)
    o taak, misz masz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pasuje Ci taki mocny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor błyszczyka, ostatnio przekonuję się do mocniejszych kolorów na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz