Jak ja kocham nude z błyskotkami na paznokciach

Haj kochani!!
Słuchajcie, nie iwem co mi się stało, bo za kolorem nude nigdy nie przepadałam, zreszta na moich ustach nadal go nie lubię, bo uważam że mi nie pasuje, ale pokochałam ten kolor na paznokciach i nie znika on z moich pazurków :)
Tej zimy króluje u mnie NUDE :)
Ale zazwyczaj zawsze coś do niego wykombinuję, aby nie był on taki zbyt nudny. Najlepsze połączenie to nude + jakieś błyskotki :)
Oto kolejne z nich:







Postanowiłam nieco urozmaicić mojego bloga i dodać od czasu do czasu jakiś przepis. Mam nadzieję że Wam się spodoba ten pomysł. Szczególnie teraz gdy postawiłam na zdrowe odżywianie :)

70 komentarzy:

  1. mnie one też przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są:) I pozazdrościć długości paznokci ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, to za sprawą odżywki eveline :)

      Usuń
  3. podoba mi sie , sama mialam taki mani niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i efektowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie to wygląda :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny :) oczywiście przepisy mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny ksztalt paznokci :-) i zdobienie jak najabrdziej na tak . Utwardzalas zelami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie utwardzałam żelem...położyłam poprostu top Glossy tech z miss sporty, o którym kiedyś już pisałam

      Usuń
  8. cudny manicure! :) masz talent dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt! Chętnie poczytam Twoje przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę, zatem wkrótce jakiś przepisik się pojawi ;)

      Usuń
  10. prześlicznie CI wyszedł mani ;)
    ... aż chyba jutro też jakiś brokat zarzucę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 nic dodać, nic ująć!
    śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda z tymi błyskotkami :) Nudziaki uwielbiam i często mam je na paznokciach, a pomysł z przepisami jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ot niedługo zabieram sie za gotowanie...;)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio się zakochałam w tego typu malowaniu paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow fantastycznie to wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne pazurki :D i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jestem w trakcie ich hodowli ;) hehe

      Usuń
  17. bardzo ładnie to wygląda. Ja mam wersję odwrotną obecnie - błyskotki na końcówkach, na tle czerwieni, ale na NUDE też fajnie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ładnie, i też czasem tak sobie robię ;)

      Usuń
  18. Zostałaś u mnie wyróżniona;)
    Zapraszam: http://meedleyy.blogspot.com/2013/01/tag-wszechstronnie-o-tym-co-lubie-i-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie to wyygląda, też uwielbiam połączenie nude z drobinkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuję kochana za mile slowa :***
    cieszę się, że daje Ci kopa z tymi cwiczeniami :) o to chodzi, motywacja wiele daje wiem po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dość, że kolor śliczny to i długość paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne!!! Chyba podwędzę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz piekne pazurki , manicure tez mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny manicure, taki delikatny a te drobinki dodają elegancji;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz