I love...Strawberries & Milkshake - płyn do kąpieli

Witajcie kochani w ten mroźny dzień.
Czy u Was tez jest aż tyle sniegu??? Normalnie chodzić się nie da...ale co zrobić wkońcu mamy zimę :(
Dziś chicałam Wam przedtawić pokrótce pięknie pachnący i pięknie wyglądający płyn do kąpieli i pod prysznic z serii "I love..." Wyłącznym importerem tych produktów jest firma Dex Plus, natomiast serię tą można znaleść w sklepach douglas.
Jest wiele kompozycji zapachowych, takich jak:
Mango i papaya
Cytryna i limonka
Koktajl jagodowy
Truskawki i koktajl mleczy - który ja posiadam
Maliny i jezyny
Wanilia i lody
Kokos i bita śmietana
W serii tej znajdują się płyny do kąpieli, peelingujące żele pod prysznic, balsamy do ciała, kremy do rąk i masła do ciała jak i do ust. Zatem do wyboru do koloru ;)
Ja dziś chciałam bliżej nakreślić Wam płyn do kąpieli i pod prysznic Truskawki i koktajl mleczny:
Jak widzicie płyn prezentuje się bardzo ładnie. Przepisze to co jest napisane na buteleczce, bo sam opis podprostu jest NIESAMOWITY!!
"Zakochaj się od nowa. Jest coś niesamowitego w gładkości gęstego, kremowego aromatu eksplozji świeżych truskawek, który pozostawia twoje zmysły podekscytowane, a kubki smakowe pobudzone."
No aż chce się go użyć!! :)
Co do samego zapachu, to myślałam że będzie bardziej intensywny, aczkolwiek być moze to jest jego zaleta, że nie jest zbyt nachalny i sztuczny.
Płyn naprawdę jest bardzo kremowy, przez co jest dość wydajny. Ma bardzo dobry dozownik, przez który dozuje się odpowiednią ilość kosmetyku:
Jak tylko go dostałam musiałam zrobić sobie kąpiel, ponieważ uwielbiam wszystkie umilacze do kąpieli a tym bardziej te pachnące.
Przygotowania do kąpieli :):

Tutaj mozecie zobaczyć wspaniałą pianę, jaka zaczyna się robić po dodaniu naprwde niewielkiej ilości płynu:
Płyn nie barwi wody, daje ładny zapach, ale wydaje mi się że tylko na początku...bo potem albo go nie czuję, albo już wnikłam w ten zapach :)
Ogólna ocena BARDZO POZYTYWNA, ponieważ nie dość, że płyn jest wydajny to jeszcze wielozadaniowy, ponieważ oprócz do kąpieli można stosować go jako płyn pod prysznic...Jednak ja kocham kąpiele w wannie a nie prysznice, dlatego będzie mi on słuzył jako płyn do kąpieli.
Tutaj możecie coś więcej przeczytać o tej linii kosmetycznej.
Pozdrawiam serdecznie!

Mój FanPage KLIK

61 komentarzy:

  1. Miałam z tego balsam. działanie miał beznadziejne ale zapach obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej szkoda, że nie najlepszy eh
    ale wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam też i balsam...narazie jest OK...zadowolona jestem ze sposobu aplikacji bo ma pompkę

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zażyłabym sobie takiej pachnącej kąpieli ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płyn też może służyć jako płyn pod prysznic ;)

      Usuń
  6. Ale świetną pianę tworzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ile piany! :)
    na zime to moje ulubione zapachy, truskawy, miod, kokos, takie ciezsze i otulajace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam większość zapachów owosowych :) i to cały rok :)

      Usuń
  8. mmm..chętnie bym poznała zapach:), lubię takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w douglasie są serie tych kosmetyków, tam mozna sobie sprawdzić zapachy

      Usuń
  9. Dokładnie, dlaczego musi byc tak zimno;/ pozostało nam czekać na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka wygląda bardzo ładnie a zapachu niestety nie zobacze a szkoda ale wierze ci na slowo ze jest ładny :) Zapraszam rowniez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo delikatny, ale co kto lubi

      Usuń
  11. Opakowanie ma słodkie;)
    Pozdraawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tak pachnące kosmetyki ;) chętnie bym przygarnęła kokos i bitą śmietanę *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze ma bardzo ładne i gustowne opakowanie, a skoro się sprawdza w swojej roli to chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie isę psrawdza jako płyn do kąpieli, bo robi świetną piane....jedynie co...to mpogłby bardziej pachnieć

      Usuń
  14. Walentynki za pasem, a serduszka wyglądają kusząco. Chyba podszepnę komu trzeba co bym w tym roku chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry pomysł...na Walentynki prezent jak znalazł ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. delikatnie...ale miło umila kąpiel ;)

      Usuń
  16. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarówno buteleczka jak i zawartość prezentują się świetnie :)
    Przy zakupie kosmetyków bardzo zwracam uwagę na zapach.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też zapach jest dość wazny, aczkolwiek w tym płynie góre wzięło efektowne opakowanie i ten opis, który cytowałam

      Usuń
  18. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudny ma kolorek- pięknie by zdobił łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat mam teżś różową łazienkę to pasuje jak ulał :)

      Usuń
  20. nie znalam tej firmy - ale plyn jak najbardziej na tak!!!! swietna recenzja :))))
    faktycznie do Twojej lazienki kolorkiem przypasowal sie idealnie:))))
    ps - jesli chodzi o Twoje zatytanie o czytnik to mi sprawuje sie dobrze - nie zawiesza, nie zacina ....obsluga jest bardzo prosta tzw intuicyjna:)))) jesli chodzi o ten akurat model- paperwhite czyli ze swiatelkiem -to tak jak pisalam przydaje sie bardzo do czytania wieczorem - na pewno nie meczyto oczu przy czytaniu ...... ja jestem tak jak pisalam bardzo zadowolona z tego zakupu.....

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda niesamowicie ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj zafundowałabym sobie taką kąpiel

    OdpowiedzUsuń
  23. to moje rzęsy ;) mogłabym pianie i w olejkach lezeć godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. kapiele zima - Kocham, uwielbiam duzo duzo piany i swieczki zapachowe mmmmm.
    Ja bym tak mogla wylegiwac sie w tych kapielach codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze szampan i muzyka i można nie wychodzić ;)

      Usuń
  25. musi pachnieć nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej, mam podobny, tylko że czekoladowy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to czekoladowych nie widziałam w ofercie...

      Usuń
  27. uwielbiam jak płyny do kąpieli i żele pod prysznic pięknie pachną. W sumie jest to jedyne kryterium przy zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo zachęcająca recenzja :) Chyba się skuszę... także na truskaweczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja troche załuję że nie wziełam malinki!! :) Może nastepnym razem :)

      Usuń
  30. Tez uwielbiam kapiele w wannie :)) oj musi pachniec cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. kąpiel wygląda na mega superrrr ajjj zazdroszczę zanurzenia się w takich zapachach :) nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  32. o kurczę, już samo opakowanie mnie urzekło! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ostatnio lubię produkty które tylko barwią wodę nie przepadam za pianą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie przepadam za truskawką, ale innych zapachów chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś mialam taki żel ale o zapachu malin ;) Cudnie pachnial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie on u mnie następny w kolejce ;)

      Usuń
  36. nie zła piana i do tego ten zapach, oj chyba czas na relaks :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz