Czekoladki ze sklepu Chili24.pl

Witajcie Kochani,
Jakiś czas temu pisałam Wam o paczce wspaniałości jaką dostałam ze sklepu Chili24.pl.
Były tam zarówno rzeczy zdrowe i wartościowe, jak również coś dla zmysłów smaku...
I pewnie nie byłabym sobą gdybym paczki nie rozpoczeła od....CZEKOLDEK :)
Co prawda staram się być na diecie...ale zawsze rano jem sobie owsiankę, do której dodaje po 2 kostki czekolady...zwykle jest to gorzka czekolada...ale skoro mam czekoladę Szwajcarską to czemu nie???
Koszt tej czekolady to jedynie 2,94 zł/50g, więc drogo nie jest.


"Toblerone to jedna z najbardziej znanych i lubianych na całym świecie, szwajcarskich czekolad. Jej unikalny, trójkątny kształt zainspirowany alpejskim szczytem Matterhorn przywołuje u wielu z nas wspomnienie pierwszych zagranicznych wakacji. Niezapomniany smak łączący w sobie słodycz miodu i nugatu, delikatny posmak migdałów i całą obfitość alpejskiego mleka wywołuje uśmiech na twarzy każdego łasucha." źródło

Taka czakolda skusi każdego łasucha...ma ciekawy, trójkątny kształt...Niesamowicie rozpływa się ustach, wprawiając każdy nasz zmysł w cudowna rozkosz. 

Nie wiem jak Wy, ale ja od czasu do czasu pozwalam sobie na taką rozkosz, ponieważ uaktywniają mi się wtedy moje endorfiny i czuję się niesamowicie :) Tak, tak kobietki...czasem mamy takie dni, że poprostu czegoś nam się chce, a najlepiej czegoś niezdrowego :) ...Dlatego kiedy nachodzą mnie takie dni sięgam po czekoladę, a wtedy to nawet niestraszna mi cała tanliczka ;) dobrze że zdarzo mi się to dość rzadko ;)

34 komentarze:

  1. Wtrążalałam ją jak byłam w UK ;) TE kawałki migdałów zawsze przyklejały mi się do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...faktycznie troche się przyklejają ;)

      Usuń
  2. nie smakują mi te czekoladki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi bardzo posmakowały...może dlatego, że mnie taki mały łasuch ;)

      Usuń
  3. bosh, teraz czekolady mi się chce ;D
    a nie mam!
    za to ciasteczka są pod ręką, uf ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo matko, to ja próbuję ograniczyć słodycze jak mogę, a Ty takie pyszności tu pokazujesz :P Moje ślinianki pracują jak szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nawet za czesto pozwalam sobie na rozkosz w postaci czekolady :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czekolada jest niejadalna :/ I droga - 100g - ok. 6zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe...niejadalna???? To chyba powinna już umrzec? Spprecyzuj...Ja ją zjadłam i napewno skosztuje ją jeszcze raz

      Usuń
  7. Smacznego! ;) Chyba, że już zjadłaś. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te czekoladki :) o tak pokochałam treningi z Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie ta czekolada kojarzy z UK i z funciakiem hehee :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie iwem nie była w UK :( a szkoda...może kiedyś

      Usuń
  10. Toblerone - lubię zwłaszcza wersję białą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie iwedziałam że jest biała...ale ja białej czekolady na ogół nie lubię

      Usuń
  11. Mniam! Bardzo lubię Toblerone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ja a jakie desery z niej wychodza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toblerone - ulubiona czekolada wielu anglików ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem chyba jakas dziwna bo nigdy o takiej nie slyszalam :D musze to szybko nadrobić :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio często jem czekoladę..
    Toblerone są fajne, ale wkurza mnie, że przyklejają się nieco do zębów :D
    w Rossmannie kupowałam..

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko i córko Toblerone! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadłam tę czekoladę, ale denerwuje mnie, że te drobinki co w niej są przyklejają się :P Ale opakowanie jest super. Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Toblerone to jest to! Jadłam jak narazie tylko to w białej czekoladzie, ale jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz