Świątecznie, nastrajowo - Yankee candle

ZWitajcie kochani!
Troszkę mnie nie było, bo miałam wyjazd do Wrocławia, mówię Wam jakie to piekne miasto!!!!
Zakochałam się!!!
Jako, że mamy zimę pełną parą :) za oknem pruszy śnieg, a w takie wieczory zimowe uwielbiam posiedzieć z ukochanym przed kominkiem, z lampką wina, w tle słychać muzykę, a my relaksujemy się przy blasku świec i zapachu jaki wokół nas otacza.
Mowa o zapachach Yankee candle!!!!!
Odkąd je pierwszy raz nabyłam jestem zakochana w ich zapachach. Nie dość, że mamy ogromny wybór zapachów , to jeszcze pachną niesamowicie długoooooooo, rozchodząc się po całym domu.
Oto cały winowajca :)
Tym razem na deski, jako pierwszy idzie wosk z Yankee candle i zapachu: Cherries on snow - Zapach soczystych wisienek i słodkich migdałów otulonych lodową świeżością.

Uwielbiam te woski, bo są tanie i starczają nam na baaaardzo długo.
Jedyne co potrzebujemy do takiego wosku to kominek i tee light (taka mała świeczuszka):
Ja nigdy nie kładę całego wosku do kominka bo dla mnie to za dużo:
Dlatego zawsze wosk kruszę i tym samym mam go na dłużej i w każdej chwili mogę po niego sięgnąć:
Zawsze z moim P. jak robimy sobie romantyczny wieczór to nie może zabraknąć winka, muzyki nastrojowej, świeczek i zapachu Yankee candle.
Tak się nam wosk pali:

A tak po stopieniu:
Czas palenie się takiego wosku to 8 godz. a więc baaaardzo długo!!!
Jeśli ktoś nie posiada kominka może sięgnąć po świeczkę lub sampler:
Zdjecie pochodzi ze strony: http://candleroom.pl/?1372,cherries-on-snow-tumbler-623g-yankee-candle-sezon-zimowy

W zapachu Cherries on Snow, zakochałam się od pierwszego wąchnięcia :) 
ma on słodki zapach z lekką nutą wisienki, co sprawia, że aż sie rozpływam jak tylko go wącham i chwila mojej nieuwagi a potrafiłabym go ugryść. Zapach jest obłędny!!! (w pozytywnym znaczeniu :))
Mój wosk pochodzi akurat za sklepu: CANDLEROOM.
Mają obecnie niesamowite promocje! TUTAJ.

Już taki wosk jak mój można nabyć u nich w promocyjnej cenie za jedynie 4,80 zł!!! Co uważam że jest naprawdę świetną ofertą, tym bardziej, że za wysyłkę pocztą płacimy jedynie 3,80 zł lub 6 zł w zależności od wagi przesyłki.
Ja napewno zgromadzę sobie więcej zapchów na długieeeee zimowe wieczoryyy!!! :)
POZDRAWIAM Was serdecznie!!

23 komentarze:

  1. ale muszą cudnie pachnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. musi pięknie pachnieć....

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć nieziemsko,nawet nie wiedziałam że są takie woski do kominka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak pachną , ale wygląda przepięknie ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ośmiogodzinny czas wydzielania zapachu jest fikcją.Woski są jedynie dobrą alternatywą poznania zapachu przed zakupem dużej świecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś bzdura...mi taki wosk starcza na bardzo długoooo, bo łamie go na kawalki i ciesze sie zapachem

      Usuń
  6. zawsze bylam fanka swiec zapachowych, ale w tym sezonie zapalalam miloscia do yankee candle i regularnie dokupuje coraz to nowsze zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa z tym woskiem :) uwielbiam świece i kominki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze jaka fajna sprawa z tym woskiem :) w sklepach czasami widziałam taki bajer np w body shop :) też chce takie coos :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. musze sobie kupic taki wosk :D wyglada kuszaco :D mialam kiedys swieczke i slicznie pachniala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz od dawna myslalam o tych woskach i dzisiaj dalam sie przekonac. ciekawa jestem czy naprawde bedzie pachniala jak w opisie. dam znac ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz