Porównanie: Max Factor Lasting Performance kontra Astor Mattitude

Witajcie,
Dziś przerywnik w paznokciach w postaci porównania dwóch podkładów.
Wcześniej porównywałam Revlon Color Stay z Max Factor. Możecie o tym porównaniu przeczytać TUTAJ.
Dziś pora na Astora i Max Factora :) hehe


Zacznijmy od Max Factor: Cena waha się od 30-50 zł
Ja swój mam już od marca ale nie używałam go w lecie, bo wtedy postawiłam na Moje kochane minerały z Annebelle Minerals, o których również będzie wkrótce.
Podkład MF mam w kolorze 106 Natural Beige i jest on dla mnie w sam raz.
PLUSY:
+ doskonale się rozprowadza
+ nie robi zacieków
+ wytrzymuje na twarzy cały dzień
+ u mnie matuje przez ok 7 godz. bo jak przychodzę z pracy to widać już świecenie na czole
+ dobrze kryje, nie robiąc przy tym maski
+ mamy go 35 ml
MINUSY:
- ogólnie chyba ich nie widzę...mógłby dłużej matowić, ale uważam że i tak bardzo dobrze sobie radzi
- nie widze żeby miał jakikolwiek SPF

Teraz kolej na Astor. Cena waha się również od 30-50 zł
Ja mam go w kolorze Natural 012
PLUSY:
+ również doskonale się rozprowadza
+ również nie robi zacieków
+ doskonale kryje
+ u mnie odświeża twarz, cera robi się taka promienna
+ matuje cały dzień i znacznie lepiej sobie w tej kwestii radzi niż MF!!!!!
+ świetnie się rozprowadza
+ SPF 22
MINUSY:
BRAK - ja nie widze żadnych minusów

Podkład Astora używam już od jakiegoś czasu, teraz zdradziłam go dla Max Factor, ale widzę że nie warto było i dlatego jak była promocja w Rossmanie postanowiłam znowu do niego wrócić. Myślę że chyba lepszego już podkładu nie znajdę, ale kto wie?? Ja lubię od czasu do czasu coś zmienić dlatego będę jeszcze coś kombinowała...:) Na dzień dzisiejszy wygrywa u mnie ASTOR



30 komentarzy:

  1. MF - kolor by mi bardziej pasował natomiast mówisz że Astor lepszy ? więc sama już nie wiem :) ale ja kocham podkłady Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jst więcej więc można sobie dobrać, mi bardziej sprawdził się Astor

      Usuń
  2. Ooo:) Astora nie miałam ale kilkakrotnie kupowałam MF i byłam niesamowicie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować Astora...Polecam

      Usuń
    2. Mam teraz 8 podkładów więc z zakupem kolejnych się na razie powstrzymam :D

      Usuń
  3. mialam ten podlad astora i odcien nie do konca mi pasowal, a na dluzsza mete strasznie przesuszyl mi skore :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nic nie przesuszył...bo i tak mam dość tłustą cerę, dlatego ten podkład jest dedykowany właśnie posiadaczką tłustej cery

      Usuń
  4. nie mialam zdanego, moze nastepny :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie używam minerałów AM i na razie nie mam zamiaru zamieniać na płynne podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja minerałów używam jak jest ciepło, i bardzo sobie chwalę AM.

      Usuń
  6. nie mialam ani tego ani tego ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. MF bardziej mi kolorystycznie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam jeszcze tych podkladow...ale ten Astora mialam kiedys probke..kolor byl nie moj..ale sam podklad wydal mi sie fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakiś czas używałam Maxfactora, ale porzuciłam go na rzecz lekkiego podkładu z avonu i jestem megazadowolona, chociaż bardzo się wahałam zanim kupiłam pierwsze opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych .

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś kupiłam podkład z MF, ale ten z Astora też wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moze wyprobuje ten z astor jak znajde odcien dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ne miałam ani tego ani tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten podklam uzywalam na studiach fajne czasy to byly :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś lubiłam tego Astora teraz porzuciłam go na rzecz Perfect Stay :) Ale oba są dobre :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MF u mnie ciemnieje na twarzy, szkoda

      Usuń
  16. Nie używałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tego Max Factora i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię tego MF, jak dla mnie zbyt pudrowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam klka podkładó z Astora i odpowiadały mi bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dosc dlugo oj dlugo uzywalam tylko Max Factora na przemian z Rimmel ktory nic szczegolnego nie dawal od teraz jestem zakochana w Lancome. Przypadkiem wpadl mi ten pod produkt w rece z wygranej i nie zaluje wiem ze cena odstrasza ale warto go miec.

    OdpowiedzUsuń
  21. ten z astora calkiem ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam podkład z MF i nie byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz