pluszowe paznokcie

Witam,
Kurcze...widze że już od dłużego czasu robię posty o samych paznokciach, musze coś urozmaicić i niedługo przyjdę z recenzją mojej wspaniałej odżywki do włosów :)
Ale dziś post o pluszowych paznokciach. Wiem, wiem, dziwny tytuł, ale gdy tylko zrobiłam sobie takowe paznokcie:
Od razu skojarzyło mi się to z puchem. A to dzięki takiemu oto TAKIEMU wynalazkowi z kkcenterhk:
Tutaj inne zdobienie z wykorzystaniem mojego wynalazku na paznokciach plus złoty Jolly z Golden Rose:
Mam nadzieję, że podoba się takie oto coś :)
I życzę Wam wszystkim Szczęśliwiego Nowego Roku!!!

25 komentarzy:

  1. oryginalne, a czy to jest zamsz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie...to są takie jakby cienkie paski włókna

      Usuń
  2. a mi się nie podobają
    ale to nie, że Twoje wykonanie itp... ;) po prostu dziwnie wyglądają, wolę jednak lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) każdy ma swój gust...Mi się tam podobają takie mieniące

      Usuń
  3. hmmmmm wyglądają tak inaczej :) ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety pluszaki ;D mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł, skąd Ty czerpiesz takie rózne pomsyły?? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś, poprostu dosiąde i cos robię sobie :)

      Usuń
  6. A mi się podobają takie włochacze :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się... robiłaś zdjęcie stojąc na głowie ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, specialnie zmieniłam je na odwrót bo w tej pozycji paznokcie lepiej isę prezentowały

      Usuń
  8. Ciekawe, choć ja nie mam cierpliwości do takich cudów

    OdpowiedzUsuń
  9. ale u Ciebie śniegu- cudne te pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pluszowe paznokcie traktuję raczej jako ...ciekawostkę :) jakoś mi się nie podobają- nawet (nawet! ;) w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł :)) Zapusc pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają na nitki fluorescencyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz