Bulion Manicure

Juz od dawna fascynowal mnie bulion manicure, ale jakoś nigdy nie miałam okazji go wypróbować, aż do dzisiaj.
Ze sklepu kkcenterhdostałam w gratisie ten oto bulion:
TUTAJ są jeszcze inne kolory
Strasznie się ucieszyłam bo teraz i ja mogę wyczarować coś na moich paznokciach :)
Pznokcie pomalowałam na mój kochany róż ;) i zaczełam sypać bulion.
O dziwo kulki brdzo łatwo się przyczepiały i wcale nie spadały.
Taki manicure, jest bardzo efektowny, ale tylko na specjane okazje, bo jest on baaardzo nietrwały, podejzewam, że pierwsza styczność z wodą spowodowałaby ze część koralików by poodpadała. Ale jak będę robiłam paznokcie bulionem następnym razem to zatopię go w żelu i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)


35 komentarzy:

  1. Mam kilka kolorków i lubię kombinować z takim bulionem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten bulion ale mniejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jeszcze kilka odcieni buliony, ale raczej go nie lubię;/ poszperam w pudełkach i jak znajdę to dam znać, może będziesz czymś zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze bulionu na pazurkach nie miałam :P
    ale też myślę, że sprawdzi się tylko na większe okazje
    bo wygląda dość nietrwale :)
    Chyba w końcu muszę spróbować, żeby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten efekt jest bardzo oryginalny! :) wygląda super, ale- tak, jak piszesz- tylko na jakieś wyjątkowe okazje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bulion ale jeszcze go nie używałam :) podoba mi się taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i próbowałam ale ... Szybko mi się znudził na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. tak jak powiedziałam, to jest mani na specjalne okazje bo co do trwałości to obawiam isę ze nie jest najlepiej

      Usuń
  9. bardzo podobają mi się takie rzeczy :))
    a ten lakier różowy super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt jest swietny :) niby takie male cos, ale jaka zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam żadnego, ale jakoś wątpię w jego trwałość na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to znam jako manicure kawiorowy... pierwszy raz słysze nazwę "bulion" :P

    fajnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słyszałam obie wersje, ale dla mnie to jest jak bulion

      Usuń
  13. Wygląda ciekawie i efektownie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba. Mam bulion, ale nie mogę zebrać się na jego użycie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo to wszystko wyglada, male niewinne kulki a tyle radosci dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie, ale na swoich paznokciach tego sobie nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam serdecznie na rozdanie ;) Do wygrania bransoletka z naturalnego kamienia ;)

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    pozdrawiam N ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ładnie...bardzo ładnie :) bulion w zelu wyglada bosko

    OdpowiedzUsuń
  19. te kuleczki mi się strasznie podobają, ale bałabym się że z moją niezdarnością szybko odpadną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowicie to wygląda :)
    nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygladaja bardzo efektownie ;D musze sobie takie kupic ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz