tutorial: Jak zrobić różyczki na paznokciach

Witajcie!!!
Dziś zaprezentuje Wam jak zrobić w łatwy sposób różyczki na paznokciach. Mam nadzieję, że przedstawię Wam to w dość zrozumiały i prosty sposób.A więc zaczynamy:

1. Malujemy paznoieć (paznokcie) w wybranym - bazowym kolorze. Będzie to nasz - lakier bazowy:

2. Nastepnie jaśniejszym kolorem (aby dobrze odznaczał się od naszego bazowego lakieru) malujemy nierównomierne - większe kropy. Będzie to nasze tło dla różyczki.

3. Kolejno, bierzemy ciemniejszy lakier (ciemniejszy od naszej kropy ;)) - i używajac cienkiego pędzelka lub wykałaczki, malujemy dookoła "kropy" nierównomierne kreski - linie.

4. I oto nasza różyczka:
I kilka innych:
Mam nadzieję, że pomocny tutorial i czekam na wasze róże. Dajcie linki w komentarzach do swoich dzieł.

28 komentarzy:

  1. Ooooooo super:) Jak będę miała kiedyś trochę czasu to zrobię:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe.... ładnie to wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Następnym razem skorzystam z tutoriala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają z tym nudziakiem pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne:D Śliczne te różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. O prosze już wiem jak je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci sprawnie poszły e różyczki, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow extra i nawet nietrudne do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super. może spróbuję, ale obawiam się, że do paznokci mam 2 lewe ręce xD

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku wygląda to świetnie! i paznokcie masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mozliwe wyszło tak pikenie! to jest takie proste? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. To takie proste? A mi się zawsze wydawało, że ja nigdy bym takich nie zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie Ci to wyszło! dzięki, że podzieliłaś się swoim sposobem na różyczki :) przy najbliższej okazji podobne zakwitną na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. znajac moje zdolnosci i tak by nic z tego ne wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się takie proste, ale z moimi dwiema lewymi rączkami do malowania paznokci i tak nic by się nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale proste ;D jak nastepnym razem bede malowac paznokcie to walne sobie taka rozyczke :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent!!! To wyglada tak prosto...ale ja nie potrafie tak manewrowac lakierami hehe :D :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jutro robię różyczki na paznokciach:)) wydaje się proste ciekawe jak to w praktyce u mnie wyjdzie.. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja robię je podobnie tylko, że sondą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz