Sztuczne rzęsy

Witajcie kochani!!!!
Dziś chciałam Wam zaprezentować sztuczne rzęsy od firmy KKcenterhk.
Ja sztuczne rzęsy noszę tylko i wyłącznie od święta :) dlatego jak się tylko zdarzyła taka okazja postanowiłam sobie dokleić takie oto rzęski:
Jak widać rzęsy są dłuższe przy końcach i końcówka jest koloru niebieskiego. Myślałam że na oku będzie widać, ze końcówka jest niebieska, ale w rzeczywistości wyglądało, to bardzo delikatnie i subtelnie, może bardziej by to było widac, gdybym do swoich naturalnych rzęs uzyła tuszu niebieskiego.
Tak one wyglądały na oczach:



Jak widac, efekt na oczkach jest bardzo ładny, rzęsy są bardzo miękkie, przez co nie ma problemu z dopasowaniem ich do oka, wytrzymały u mnie całą noc i nic mi się nie poodklejało :)
Ja jestem z nich niesamowicie zadowolona, bo dzięki temu, że ich jest tak dużo w opakowaniu, to zapewne starczą mi na kilka lat :)
Ale mam pytanie do Was: CZY MOŻECIE MI POLECIĆ JAKIEŚ RZESY, KTÓRE BY DAWAŁY WSPANIAŁY EFEKT TAKICH KOCICH RZĘS? CHODZI O TAKIE, KTÓRE BY MIAŁY KOŃCÓWKĘ RZĘS DOŚĆ DŁUGĄ W PORÓWNANIU DO POCZĄTKU, ALE ŻEBY EFEKT NIE BYŁ PRZERYSOWANY... Czyli żeby nie popaść ze skrajności w skrajność :) Będę niesamowicie wdzięczna jak mi coś podpowiecie.

22 komentarze:

  1. fajne jest dosc naturalny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a teraz poszukuje czegoś co dałoby spektakularny efekt, ale nie przerysowany

      Usuń
  2. pięknie wyglądają, zgadzam się z BERY :)dość naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzęsy:) Przydałyby mi się takie w mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widze, że kolekcję musisz miec sporą?

      Usuń
  4. Podobają mi się! Naturalny efekt, ale te niebieskie końcówki sprawiają, że rzęsy są wyjątkowe :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobają mi się te niebieskie końcówki, a tak to fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki tym niebieską końcówką wyglądają właśnie ciekawie a nie nudno :)

      Usuń
  6. Ładnie i ta końcówka w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zakładałam sztucznych rzęs bo jakoś nie miałam po co:_)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię ich doczepiać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no teraz na sylwestra i caly ten karnawal to bedą super...

    OdpowiedzUsuń
  10. również mam swoją okazjonalną parę rzęsek.... na początku miałam duże problemy z odpowiednim przyklejeniem ich, jednak później się wprawiłam... moja parka jest bardziej gęsta.... teraz kupiłabym rzadsze gdyż wyglądają na bardziej naturalne...

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne, wygladaja bardzo naturalnie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz