samonośny Bra :)

Witajcie kochani,
Dzis tematyka iście kobieca, a mianowicie przedstawiam Wam rewelacyjny biustonosz firmy Julimex:



Jest to biustonosz idealny do bluzek bez pleców, po bokach ma przezroczyste, przyklejane skrzydełka, dzięki którym biustonosz nam nie spada i idealnie się trzyma...
Są różne rozmiary biustonoszy, jednak uważam że są one albo na małe biusty albo na średnie, ponieważ piersi nam on nie podtrzyma, jednak takie rozwiązanie na specjalne okazje jest bardzo wygodne...ponieważ nienawidzę jak w sukience bez pleców widać stanik....
Podoba mi się to, że biustonosz nie ma żadnych innych udziwnień czy wzorów, i jest najzwyszajniej w świecie, prostu i gładki...Biustonosz miałam ostatnio na weselu, i ani razu nic nie musiałam sobie "tam" poprawiać :)
Nigdy wcześniej nie miałam styczności z takim krojem biustonosza samonośnego, a ten bardzo przypadł mi do gustu...


17 komentarzy:

  1. Brzmi zachęcająca i w mojej szafce by się taki przydał

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny. Ja moją "ślubną" bardotkę bardzo lubiłam latem nosić do bokserek. Bo ja z kolei nie lubię tego typu bluzek w zestawieniu z bardzo widocznymi ramiączkami stanika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki silikonowy, ktory sie przykleja do cycoszków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na moje wielkie cycki sie nie sprawdzi hehe :D czasem zazdroszcze dziewczynom z mniejszym biustem ze moga sobie na takie rzeczy pozwolic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakbym miała co podtrzymywać to bym sobie taki sprawiła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także miałam do czynienia z samonośnym biustonoszem, tylko z trochę innym krojem i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co będę nosić latem do moich poszarpanych bluzek:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej to nie dla mnie :P :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo super:) Ja miałam silikonowy, same miseczki, bardzo byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przydal by mi sie taki :D :P

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałby mi się taki :> zdradzisz nam cenę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz