Płytki do zdobień Gals

Wczoraj w domu czekała mnie bardzo miła niespodizanka.
Nie spodziewał się żadnych paczek, a tu czekała na mnie "paka" z płytkami do zdobień marki GALS.
Jak zobaczyłam motywy plytek to mało co mi oczy z orbit nie powyskakiwały :) taka była moja radość.
Tak prezentuje się zawartość koperty:
Oprócz błytek były również płatki kosmetyczne :)

Tak prezentuja się wszystkie płytki naraz:

A tak po kolei:
Teraz będzie Was czekała Mega dawka paznokciowych zdobień :)
Jeśli chcecie zobaczyć więcej wzorków i płytek zapraszam TUTAJ

26 komentarzy:

  1. hihihi Pierwszy komentarz!! :)))

    Płytki są genialne :)) strasznie ciekawe i różnorodne :))
    ale będziesz miała z nimi zabawy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne :) jestem pod wrażeniem że umiesz się Aguś nimi posługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super... sliczne... a jak ich duzo... ja mam tylko jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to nawet nie wiem jak sie tym poslugiwac hahah :D ale pewnie efekty na paznokciach beda jak zywkle sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu... ;) Daj mi je!! :D Hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O_O zamurowało mnie!
    o matko moja kochana! toż to raj!

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to czarna magia i nie bardzo wiedziałabym, co z tym zrobić, ale wierzę, że Ty jak zwykle wyczarujesz piękne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju ile tego! szkoda, że mnie średnio wychodzą, moje lakiery są za słabe i dziwnie się odbijają:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem efektów, ja nawet nie wiedziałabym co z nimi zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jest w czym wybierać :)
    taką paczuszkę też chętnie bym u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to nie dziwię się skąd taka radocha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow ile nowych płytek ale będziesz szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No No niezłe są te wzorki , to teraz czekamy jak na paznokciach będą się prezentowały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.

    A gdzie kupowałaś płytki jeśli mogę spytać, bo czaję się na oba sety, chciałam zamówić przez stronę GALS ale od jakiegoś czasu nie działa.. :(
    Wiem, że są dostępne na Amazonie ale nie wiem jakie są koszty wysyłki do PL. Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam na stronie Cheeky ale nie mogę znaleźć.. Byłabyś tak miła i podała bezpośredni link? :)

      Usuń
  15. ale maja swietne wzorki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz