Osławiony przeze mnie Glossy Tech' + zakupy rossmanowskie

Witajcie kochani!
Dziś chciałam Wam przedstawić mojego ulubieńca!!!!
Najlepszy TOP jaki kiedykolwiek miałam, a to jest moja już 4 buteleczka!!!
Przedstwaiam Wam Glossy tech' od miss sporty:
Tutaj wraz z poprzednią, kończącą się juz buteleczką :)

A na koniec moje łupy z Rossmana:

Są to podkład z Astor (mój drugi ulubieniec wśród podkładów, na czele z Max Factor.
Tusz podkręcający rzęsy Lovly (uwielbiam ten tusz, wraz z jego zielonym kolegą z Wibo). Może tusz ten nie podkręca nam rzęs, niewiadomo jak, ale efekt na oczach jest wspaniały!!!
Oraz skusiłam się na 2 pomadki z Rimmela- Kate Moss.
Jaśniejszy w kolorku 16, a ciemniejszy 20:

32 komentarze:

  1. ojoj zakupy w rossmanie pochłoneły każdą z nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kolory szminek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooooooo dobrze, że rekomendujesz topa:) Muszę sobie kupić, bo mi się mój kończy:P

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba, zwłaszcza pomadki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor pomadek naprawde swietne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten Glossy tech nakladasz pod lakier, na lakier czy jak;> bo nie widzialam tego nigdy ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadki piękny mają kolor, ciekawa jestem też tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą pierwszę serię szminek Kate (czarne opakowanie)
    te nowe czerwone mnie zawiodły, nie sa takie aksamitne i kremowe jak poprzednie, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień drugiej szminki bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno w rossmanie nie byłam
    zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Pomadki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszesz że ten top taki dobry, chyba będę musiała kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy, jak szybko ten top przyśpiesza wysychanie lakieru? Ja też uwielbiam ten zielony tusz z Wibo, a ta jaśniejsza pomadka jest rewelacyjna ile za nią zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. top bardzo szybko mi wysycha, dlatego za to lubię go najbardziej, dodatkowo świetnie nabłyszcza!! A za pomadki zapłaciłam ok 11 zł, w promocji w Rossmanie

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. top ładnie nabłyszcza lakier nawierchniowy, predłuża żywotność lakieru a ten dodatkowo przyśpiesza wysychanie

      Usuń
  15. a ja dzisiaj kupiłam inny top :( wahałam się, ale nie wzięłam ostatecznie tego z miss sporty.

    Jaśniejsza 16- świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolory pomadek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaśniejsza pomadka cudna, piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten top, ale nieszczególnie go lubię, u mnie lepiej sprawdza się Essence :P A kolory szminek cudne

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaż kiedyś pomadki na ustach ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz