kokardki na paznokcie

Jakiś już czas temu dostałam od KKcenterhk, naklejki na paznokcie w formie kokardek. Tak się one prezentują:

Ja bardzo lubię ten motyw na paznokciach, a w szczególności na palcu serdecznym, bo na wszystkich to już lekka przesada i nie wygląda to już tak fajnie. Dlatego zamieszczam moją propozycję mani:

Uważam że zdobienie takie jest bardzo eleganckie i pasuje na każdą okazję. Naklejki mają niesamowicie mocny klej, dzięki czemu po nałozeniu lakieru nawieżchniowego, zdobienie trzymało mi się dobre 4 dni, aż do zmycia...Pewnie gdybym nie zmyła to dłużej by mi wytrzymał.
Ja uwielbiam kokardki na paznokciach, dlatego wiem że jeszcze nie raz one zagoszczą na moich paznokciach.
Pozdrawiam Was kochani bardzo serdecznie.

31 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają te kokardki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kokardki wyglądają cudownie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wygląda ta kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe ^^ ładnie wyglądają ;> zapraszam do siebie na pościk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają!:) Bardzo fajny blog:) dobrze, że u mnie komentnęłaś:) Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pięęęęęęęęękne są ;) bardzo słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziutenkie , uwielbiam takie pierdułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo wyglądają te kokardki;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda, ładne byłyby też czarne :D

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownosci zrobiłas..taka mała bzudrka na pazurku a jaki wielki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, że na wszystkich palcach to byłaby przesada. Tutaj jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak się sprawował ?:D Mój wygląda super z kremową koszulą :D ale nie odmówiłabym sobie takiej kokardki na serdecznym palcu , ładnie by to wyglądało ;)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne,uwielbiam kokardki ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście słodkie te kokardeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuję :)
    słodkie kokardeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również uwielbiam kokardki :) są mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
  17. niby taka kokardeczka a tyle uroku dodaje- prosze daj mi swoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sliczne takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz