Cheeky - stamping nail plates

Hello Kochani,
Ale szaleństwo dziś to już mój chyba 3 post...ale musze nadrabiać zaległości :)
Dziś chciałam Wam zaprezentować wspaniałą kolekcję blaszek stempelkowych od Cheeky.
Tak one prezentują się w pudełeczku:

Tutaj poszczególne wzory, jednak nie wszystkie, tylko te ciekawsze...Ponieważ w sumie blaszek w pudełeczku jest 26 :)

Jak widać (te niebieskie blaszki) są jeszcze nierozpakowane, są one zabezpieczone specjalną folią ochronną, aby blaszki się nie rysowały.
Ja już robiłam zdobienie tymi blaszkami - TUTAJ możecie zobaczyć jedno z nich:

A tu jeszcze inne zdobienie:
(Przepraszam za zabrudzone skórki)
Blaszki są idealnie wyprofilowane, mam na myśli, że mają idealne zagłębienia, dzięki czemu bardzo łatwo wzór odbija się na stempelku. Wzorów jak widzicie jest mnóstwo, ja akurat posiadam summer collection i jestem z nich niesamowicie zadowolona, jeszcze pewnie nieraz będziecie miały okazję podpatrzeć jakiś manicure z użyciem właśnie tych blaszek.. Opakowanie jest bardzo estetyczne, dzięki któremu wszystkie blaszki mamy w jednym miejscu. Wzorniki są dość duże, dzięki czemu nie mamy problemu z dopasowaniem wzoru do paznokcia, bo lepiej gdy wzór jest większy niż by miałby być za mały...
Ogólnie jestem niesamowicie zadowolona i nie pozostaje mi nic innego jak tylko malować pazurki :) hehehe
POZDRAWAIM

36 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę! Ile kosztuje taki zestawik i gdzie można go dostać? Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod pytaniem wyżej :) Jeeeej jak to cudownie wygląda!! <3

      Usuń
    2. http://www.cheeky-beauty.com/stamping-nail-art-image-plates-set-of-26-nailart-image-plates-with-161-designs-by-cheeky/ tutaj możecie dostać ten zestaw i wiele innych za 24,99 dolarów

      Usuń
  2. Myślę nad ich kupnem dłuższy czas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne <3 Szkoda tylko, że pewnie jakbym dostała takie blaszki w swoje ręce to nie miałabym pojęcia jak z nich korzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zestaw, jak i ten starszy.. Oba są świetne.. Uwielbiam płytki Cheeky :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany ile tego!:) zazdroszczę troszeczkę...:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo tych blaszek. I jakie ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nawet nie umiem sie obsłuygiwac takimi cudami ehhehe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow! świetnie Ci to wyszło. Ja mam stempelki z essence i niestety nie umiem ich "obsługiwać" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no z taką ilością wzorków to możesz szaaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze zastanawiałam się jak dziewczyny robią różne fajne wzorki , szczerze to byłam przekonana ,że malują je same. Nie miałam pojęcia ,że coś takiego jak blaszki istnieje ;) Chyba zamówie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm fajne te wzroki :) aż może się skusze :P a i Dziękuje za wzięcie udziału w rozdaniu :) życzę powodzenia i zapraszam do siebie :)
    Paula X

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nigdy nie wzorki nie wychodzą ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, bardzo mi sie tu podoba:)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby Ci się podobało to byś zaobserwowała pierwsza...uwielbiam poprostu takie komentarze

      Usuń
  14. Bardzo fajnie paznokcie się prezentują po użyciu tych blaszek :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś Otagowana ;)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Blaszki to fajna sprawa :) ostatnio koleżanka mi robiła nimi paznokcie świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kURCZE fajne te blaszki,nie wiedzialam,że taki fany efekt dają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuuuuu! Ile Ty tego masz :D Oszalałam :D
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz