cekiny na pznokcie odsłona druga

Witajcie kochani!
Dziś kolejna odsłona cekinów na paznokcie od KKcanetrhk.
TUTAJ odsłona pierwsza.
Tak prezentuja sie moje cekiny, które dostępne są TU:
 A tu zdobienie z cekinami w roli głównej. Jak wiecie ja uwilebiam jak mi isę tu i ówdzie swieci ( byle nie na twarzy :)) i oto bardzo łatwe i eleganckie zdobienie:





Na cekiny nałożyłam mój ulubiony top z miss sporty, którego mam już 3 buteleczkę i uważam że jest on niezawodny (niedługo zrobię i o nim recenzję). Dzięki niemu, każdy mój manicure wytrzymuje bardzo długo, a cekiny się nie odrywają i nie haczą. Jestem z nich niesamowicie zadowolona.
POZDRAWIAM i zapraszma na moje ROZDANIE TUTAJ:

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie świecidełka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu skojarzyły mi się ze świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie cekiny na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo elegancki mani! to zaręczynowy pierścień?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładny:) uwielbiam takie proste i eleganckie!:)

      Usuń
  6. sliczne, w sam raz na sylwestra te błyskoteczki :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie błyskotki to i na codzien...uwielbiam

      Usuń
  7. oo fajnie to by wygladalo z czarnym lakierem..az chyba pobawie sie jutro tak z moimi paznokciami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam...z czarnym będzie wyglądać równie efektownie

      Usuń
  8. Cudownie wyglądają te cekiny :) Boskie, boskie i jeszcze raz boskie! :) Musze je mieć na sylwestra :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!:)Uwielbiam czerwień otuloną błyskotkami:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki mani :) Ty masz paznokcie różnej długości, czy to ja mam problemy ze wzrokiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minimalnie isę róznią, ale przecież nie będę obcinała wszystkich skoro jeden gdzies mi isę tam naderwie lub złamie...

      Usuń
  11. Świetnie wyglądają tak końcówki brokatowo :) z chęcią sobie takie zrobię dzięki za inspiracje:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje kochana ^^ trochę wprawy i same kreski wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pazurki ♥♥♥ lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne pazurki :D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana ja sama nie spodziewałam się, ze Nergal w tej rozmowie będzie aż tak dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwiebiam wszelkiego rodzaju ozdoby na paznokcie, sama posiadam ich troszkę.... są ciekawym urozmaiceniem..... w lato może bardziej z nich korzystałam.... zimą - niekoniecznie :) albo naturalna płytka, albo pastelowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostalas nominowana do ''Liebster Blog'' ;)
    Zapraszam
    http://paulaslittleworldd.blogspot.co.uk/2012/11/yo-yo-yo-wiec-dzisiaj-z-deczka-inaczej.html#comment-form

    Paula x

    OdpowiedzUsuń
  18. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie ja też mam właśnie taki brokat i też muszę spróbować także robić

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba taki cekinowy dodatek :) subtelny, ale oryginalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne pazurki :) zaciekawilas mnie tym topem z miss sporty wiec czekam na jego recenzjie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz