cekiny na paznokcie

Witajcie kochane!!!!
Przepraszam, że przez ostatni tydzień zaniedbałam swój blog i Was, ale juz mój stresujący tydzień minął i teraz mam nadzieje, że wpisy będą regularne. Dla wynagrodzenia Wam tego przygotuje dzis wieczorem miłą niespodziankę!!!!!!!!!!!!!!!!!:) dlatego zapraszm serdecznie!
dziś natomiast przygotowałam kolejny Mani z cekinami :) które dostałam od KKcenterhk.

"Cekiny" są w kształcie sześciokątów, ja mam akurat dwa kolorki: białe z poświatą różu i srebrne.
A oto moje zdobienie, może nie jest idealne ale na całej dłoni dają niesamowity efekt błysku, co ja bardzo lubię ;)

A tutaj jeszcze inne zdobienie, trochę jakby mniej udane ;)

TUTAJ link do cekinów. cekinków jest tak dużo, że starczą mi juz  chyba do końca życia ;) hehe
Ogólnie jestem z nich zadowolona, ponieważ wystarczyła jedna warstwa top coutu i nic mi nie odleciało,
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wieczorkiem na konkurs

25 komentarzy:

  1. ja uwielbiam takie świecidełka na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez sie musze w takie zaopatrzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyszlo, ale powiedz - czy pomimo top coatu nie hacza Ci? Jak ja ostatnio robilam ozdobki to nalozyc musialam potrojna warstwe topu, ktora swoja droga zaraz zeszla (pewnie za gruba byla), a i tak mi cekiny haczyly ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, nic mi isę nie zdzierało....

      Usuń
  4. też kocham take świecidełka- muszę sobie zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na tym beżu wyglądają SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coraz bardziej lubię
    takie różnego typu świecidełka :D
    Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne, zadbane dłonie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo...ale bez przesady.... ;)

      Usuń
  8. fajny pomysł:) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, wyszło Ci bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to wyszło:D Ja kocham paznokcie z cekinami!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sobie kupic takie cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. brokaciki cekiny zawsze mnie przyciągały :P super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobienia! ja nigdy nie mam cierpliwości do takich zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne cekiny, czasem bardzo dodają uroku paznokciom ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz