wysuszacz :)

Witajcie!!
Wiem, że długo mnie nie było, ale mój P zabrał mnie do Jastrzębiej Góry, a przy okazji odwiedziliśmy Sopot, Gdynię i Łebę. Było cudowanie!!!
Niedługo wgrał jakieś zdjęcia to Wam pokaże, a dziś czas na recenzję preparatu przyśpieszającego wysychanie lakieru do paznokci :)
A mowa o Revlon Liquid Quick Dry:
Można go dostać w drogerii NOCANKA TU.
Na stronie napisane jest że jest to pachnący wysuszacz do lakieru, wydaje mi się że zapach jest tu pojęciem względnym, bo co prawda nieczuć zbyt śmierdzącego, chemicznego zapachu, ale nie powiedziałabym, że jest on pachnący. Lakier dobrze nabiera się na pedzelek i wystarczy tylko jedno pociągnięcie aby rozprowadzić go na całej płytce. Wysuszacz spełnia swoje zadanie i wydaje się być fajnym gadźetem, oprócz wysuszania, lakier nadaje bardzo ładny błysk lakierowy. Ogólnie oceniłabym go na ocenę Dobrą. Warto mieć takie coś w swojej kosmetyczne lakierowej :)


19 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, mnie zawiódł wysuszacz z avonu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wysuszacz z Essence, z pipetką:) i też sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak mi by się to przydało...

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa propozycja, właśnie szukam jakiegoś dobrego wysuszacza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest to czego mi potrzeba już od dawna. Dziewczyny również radzą wysuszać paznokcie domowym sposobem czyt.zimną wodą jednak w moim przypadku to totalna klapa;p

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ze sa takie produkty na rynku to nam bardzo pomaga a slyszalas o sprayu nie pamietam jego nazwy ale kiedys rzucil mi sie w oczy jak go teraz spotkam w drogerii kupie i zrobie recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam, ale jak go spotkam to też kupię i przetestuje :)

      Usuń
  8. no prosze tak blisko Gdańska wędrowałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też muszę jakiś wysuszacz kupić, bo nigdy nie mam czasu żeby czekać na wyschnięcie lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam zapach zmywacza czy lakieru wiec dla mnei byłby pachnący ale bez przesady :) z reszta ja mam tak tragiczne pazurki ze marzenie moje jest miec takie jak maszTy i jeszcze je pokazywać ludziom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz