Wielkie wyróżnienie!!!

Jakiś czas temu zostałam wyróżniona przez kochana Dagusię z Bloga http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com
Dostałam zatem taki oto order ;)
Ciesze się bardzo, że są tu osoby, które czytają i odwiedzają mój blog, jest to strasznie miłe!!!
Dziękuje Tym osobą, buziaczki wielkie:* :*
Dzieki całej naszej blogsferze, zrozumiałam jakie błędy popełniałam...baczniej zwracam uwagę na kupowane przeze mnie kosmetyki i na ich składy...staram się ładniej i precyzyjniej malować i ciągle isę od Was ucze!!!
Dziękuję jeszcze raz i POZDRAWIAM serdecznie

13 komentarzy:

  1. Jak najbardziej zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;* Bardzo mi się podoba Twój blog, więc wyróżnienie trafiło do odpowiedniej osoby :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny, bo się zaraz zaróżowieję :) Kochane jesteście!

      Usuń
  3. Odnośnie mojej notki: Jakich balsamów aktualnie używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyróżnienie zasłużone, gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz