tłoczone mydła z florencji

Witajcie Kochani!
Przez jakiś czas mnie nie było, związane to było z podróżą służbową, ale juz wróciłam i zabieram się za zaległe recenzje. Niedługo też umieszcze rozwiązanie konkursu i wyłonię zwyciężczynię. Mam jeszcze w zanadrzu kolejny konkurs, ale o tym później. Dziś chciałam Wam zaprezentować oryginalne włoskie mydełka w eleganckim opakowaniu: Saponificio Artigianale Fiorentini.
Kilka słów od producenta

"Mydła Saponificio Artigianale Fiorentino zgodnie z tradycją włoskich rzemieślników produkowane są ręcznie. Piękne prasy do ich tłoczenia wykonane zostały z dbałością o najmniejsze szczegóły, by mydła miały niepowtarzalny wygląd.

W mydłach Saponificio Artigianale Fiorentino niezwykle istotny jest ich niepowtarzalny, artystyczny wygląd, wyjątkowe kształty i tłoczenia oraz ręczne pakowanie. Przykuwają one wzrok i oddają hołd pasji, z którą zostały stworzone, jednocześnie przybliżając wyjątkowe obrazy i aromaty Włoch. Mydła te są jak małe dzieła sztuki, które pozwalają klientom otaczać się pięknymi produktami użytkowymi.

 Saponificio Artigianale Fiorentino narodziło się z chęci oferowania klientom najwyższej jakości produktu, który przedstawi im kulturę i lokalne tradycje wyrobów z Florencji. By to marzenie się spełniło zaangażowane zostały głębokie pokłady entuzjazmu, kreatywności i chęci działania, które połączono z wysokiej jakości składnikami i pracą lokalnych rzemieślników
."

Przedstawie Wam jak prezentują się mydełka w środku:
Kilka słów ode mnie:
Ja mam dwie wersje tych mydełek. Jedne o zapachu Lawendy a drugie o zapachu konwalii. Nie trzeba nawet rozpakowywać mydełek aby poczuć ich zapach. Zapach unosi się z pudełeczka i pachnie naturalną nutą kwiatową. Początkowo gdy leżały one sobie na półeczce, czekając na ich kolej, każdy kto wchodził do łazienki pytał się co to za odświeżacz :) Mydełka są bardzo delikatne, kremowe, a kąpiel z ich użyciem to istna rozkosz. Niepowtarzalny wygląd i wspaniałe, piękne tłoczenie oraz ręczne pakowanie sprawia, że mydła są jak dzieła sztuki. Mydełka te produkowane są na bazie organicznego oleju palmowego oraz organicznego oleju kokosowego. Mnie najbardziej w tych mydełkach urzekł zapach, który utrzymuje się przez baaardzo długi czas, nigdzie jeszcze nie spotkałam tak ładnie pachnących mydełek, które sprawiłyby, że moja kąpiel to istny relaks.
arto zapoznać się z ofertą sklepu Dexplus, która w swej sprzedaży oferuje różne wersje tych mydełek. OFERTA.

19 komentarzy:

  1. mam to po prawej :D troszke inne ale genialne ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania tych mydełek są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam ale faktycznie muszą ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam , ale zapaszki musza być mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne muszą być ahhhh ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie zostanę przy różanych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mydełka ze względu na piękny zapach świetnie sprawdzają się też ... w szafie. Np. w szufladzie z bielizną... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, doskonale sprawdzają się również jako zapachy do pomieszczenia

      Usuń

Dziękuję za komentarz