TAG: Blogowe sekrety

Witajcie,
Dziś tag :)
Otagowała mnie Mala0727. Dziękuję Ci kochana.

Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 
Prowadzę blog od 7 miesięcy. A posty publikuję zwykle co 2 dzień 


 2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? 
Zaglądam tu codziennie 


3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina wie, a znajomi nie.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 
Najbardziej interesują mnie jakieś nowinki kosmetyczne, oraz makijaż bądż jakieś zdobienie na paznokciach wykonywane step by step :)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom? 
Tak zazdroszcze, że umieją tak siwetnie się malować bądź zdobić paznokcie i że mają niesamowitą wyobraźnię

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
Raczej nie, bo kupuję kosmetyki, o ktorych gdzieś już słyszałam bądź czytałam pozytywne opinie

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy? 
Oj tak, zdecydowanie TAK :) odkąd jestem na blogsferze to moja kosmetyczka znacznie się powiększyła

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Przede wszystkim całkowicie zmieniłam swoja pielęgnacje, innym okiem patrze na nowinki kosmetyczne, oraz bardziej dbam o siebie i o swoje zdrowie

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty? 
Chciałoby się powiedzieć że z życia i po części tak jest, jednakże pomysły same przychodzą do głowy, bo już chyba nie ma takiego miesiąca w którym bym czegoś nie kupiła

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć? 
Nie, jeszcze niegdy takiego nie miałam

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
To, że zagląda na mój blog i pisze w komentarzach: "fajny blog...Obserwujemy?" Po czym sama nie dodaje mnie do obserwowanych tylko czeka aż ja to zrobię. No normalnie dziecinada!!!!!! Nigdy nie akseptuje takich zaproszeń!!!

TAGUJĘ:
Dagusię,
Świat Wery
Wdowę po Stalinie
Plotkarę
Southgirl

9 komentarzy:

  1. yeah ;) dziękuję kochana moja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwujemy?
    Żarcik taki :) Ja też strasznie tego nie lubię i zawsze usuwam takie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z ciekawościa poczytałam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, z wieloma się zgadzam :) zwłaszcza z ostatnim spostrzeżeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też całkowicie zmieniłam swoją pielegnację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie podobnie odpowiadałam jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz