Szaleństwo błyszczykowe

Jako że dziś mam wolny wieczór i mnóstwo czasu, przyszykowałam dla Was recenzję błyszczyków Mariza.
Od firmy dostalam 3 blyszczyki, które dziś chcę Wam zaprezentować:
Jak widać jeden z błyszczyków jest "gładki" bez drobinek a dwa pozostałe są jakby z iskrzącymi drobinkami. 
Najpierw chciałam zaprezentować ten pierwszy - gładki kolorek, który przypomina mi śliczną malinkę, a tak prezentuje się na ustach:

 Ja rzadko kiedy używam błyszczyka samego, zawsze stosuje błyszczyki na szminki, aby ładnie powiększyć sobie usta i bardziej je wyeksponować. Ten kolor szalenie przypadł mi do gustu. Jest piękny i soczysty, taki jak lubię! A zapach?...Hmmmmm...no cudowny, smak też ma niezły. Aplikator jest bardzo wygodny, długi z wykrzywioną końcówką, która pomaga nam w nałożeniu błyszczyka, mój błyszczyk to kolor 22 z serii glamur line:

Czas na kolejne dwa błyszczyki, będą one w kolejności jak na zdjęciu, najpierw beż potem fiolecik:




 Tutaj jak widać kolorki są bardzo delikatne, dlatego jak ktoś lubi delikatnie podkreślone usta ale błyszczące to ten efekt jest odpowiedni. Błysk nie jest tu za duży, drobinki zlewają się z błyszczykiem, dlatego moja propozycia to jak zwykle nałożenie błyszczyka na szminkę. Błyszczyki pochodzą z kolekcji Soft & Colour i są to numery 08 i 06. Aplikatory wyglądają nieco inaczej, ale również są bardzo dobre:

Wszystkie błyszczyki ślicznie pachną i dobrze smakują ;) zatem jak najbardziej polecam, w szczególności że cena też jest zachęcająca, bo nieco poniżej 10 zł
Fan Page Marizy na FB TU

20 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi sie ten beż :) sliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest najlepszy! Brałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też pierwszy najbardziej przypadł do gustu ;)

      Usuń
  3. ojjj ciekawie tu ciekawie...:) bede zagladac czesciej:) OBSERWUJE... i bedzie mi milo jak rowniez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładne, ale najfajniejszy pierwszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie również, najbardziej mi pasuje takie kolorki

      Usuń
  5. Wszystkie kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój chlopak nie lubi, gdy naloze cos na usta, dlatego malo uzywam takich blyszczykow. poza tym jak zawieje wiatr, wszystkie wlosy lepią mi sie do ust ;p
    a te kolorki bardzo mi sie podobaja ;)
    obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kolorki ale ja na razie pozegnalam sie z blyszczykami na rzecz pomadek ale czasem jeszcze reka siegne po jakis blysk;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy ma wspaniały kolor i połysk :)

    http://daring--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podobają wszystkie ♥ cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy najładniejszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszytskie 3 maja przesliczne kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz