różowa pantrera

Witajcie!
Dawno nie dodawałam zdjęć zdobień na paznokciach, dlatego dzis chciałam nadrobić zaległości. Oto różowa panterka na niebiesko-miętowym tle:





 Panterka powstała za pomocą naklejek o KKcenterhk. Naklejki dostępne są TU
Początkowo myslałam, że naklejki na paznokcie to jeden wielki niewypał, ale te są doskonałe. Bardzo mocno się trzymają na paznokciu, dzięki mocnemu klejowi, którym są podklejone. Nie mają ostrych krawędzi, które by nam się odrywały, jednym słowem rewelacja na szybki i efektowny manicure!

32 komentarze:

  1. Wygląda to dosyć intrygująco, podoba mi się !:D
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, czasem lubię coś poeksperymentować z pazurkami ;)

      Usuń
  2. Fajne wygląda :) Ja sobie robię panterkę sama, tzn normalnie lakierem, ale dla kogoś kto nie ma cierpliwości to naklejki są dobrym rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez czasem robie sama, ale takie ładne to mi nie wychodzą

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jaką masz przeglądarkę i czy masz najnowszą aktualizację? :) Bardzo prosiłabym Cię o zrobienie screen shota ten czcionki, bo ja sprawdzam co chwilę we wszystkich i dobrze jest :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wooooow myslalam ze sama robilas je ;D nie wygladaja na naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, sama czasem robię, ale nie wychodzą mi tak precyzyjnie

      Usuń
  6. ładniutkie, ja jednak nie lubię naklejek, bo bardzo szybko się odrywają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te juz mam drugi dzień i nadal świetnie wyglądają

      Usuń
  7. śliczne i kolorek też w moim stylu :) ja jestem od panterki Uzależniona mam wprawie wszystko w panterkę,

    OdpowiedzUsuń
  8. początkowo myślałam, że sama je namalowałaś, ja nie przepadam za naklejkami na paznokcie ale te są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te naklejki są naprawdę bardzo dobre...nic się nie odkleja już drugi dzień

      Usuń
  9. rzeczywiście super wyglądają :) no i na pewno rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow fantatsyczne;):)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) jelsi masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne naklejki!!! ile ci sie trzymaly?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie wygląda ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz