przyklejany French

Witajcie,
Dziś chciałam Wam przedstawić, szybki i prosty sposób na frencha. Jest to szybki sposób w dosłownym tego słowa znaczeniu, bo równie szybko go się robi co równie szybko on znika ;)
Zdjęcie pochodzi ze strony KKcenterHK
 Mani robi się w jakieś 10 minut, wystarczy przykleić naklejki, spiłować odstające końce i manicure gotowy!! Naklejki mają klej bardzo mocny, tego nie można im zarzucic :), jednak mimo położeniu topcotu...zdobienie trzymało mi isę zaledwie jeden dzień...A tak isę prezentowało:

 Naklejki można znaleść na stronie sklepu KKcenterhk TU. Jednka ja już drugi raz bym ich nie kupiła...

19 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie ale z tego co piszesz szkoda nawet tych 10 min skoro po 1 dniu odchodzą. Lepiej posiedzieć chwilę dłużej i zrobić frencha tradycyjną metodą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt ale powiedz mi kochcna czy mam złe ustawienia monitora czy lakier do frencha jest jakis szarawy??? bo tak mi cos nie pasuje ale nie wiem co...tylko sie nei obrax że ci to napisalam oki? a pazurków jak zawszze z a z d r o s z c z e :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie orażam się kochana, lakier jest różowo-mleczny z bell do french, a na zdjęciach, w sztucznym świeltle, plus moje czarno tło wydaje się być szary :)

      Usuń
  3. te końcóweczki wyglądają super ;) ale tylko 1 dzionek ? szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne dla osob ktore nie potrafia zorbic ame frencha - ogolnie bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt wychodzi ładny tylko krótkotrwały

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo, bo mi isę wydawał średniej jakości ten french

      Usuń
  6. Szkoda, że tak krótko wytrzymał

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżniłam Cię kochana ♥♥ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby tak szybko nie schodził to byłaby całkiem fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne rozwiazanie np. na wesela :) napewno kiedys sie w nie zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz