Mydła prowansalskie

Witajcie kochani,
mówię Wam jaki mam straaaaszny tydzień, nie dość, że baaaardzo stresujący w pracy to na dodatego jestem już 4 dzień podziębiona....
Pamiętacie jak opisywałam Wam cudowny żel pod prysznic marki Le Petit Olivier? O TUTAJ. Tak wiec dziś przedstawiam Wam kolejną perełkę tej marki a mianowicie oryginalne, prowansalskie mydełka Le Petit Olivier:

W opakowaniu znajdują się 2 mydełka, które prezentują się tak:

"Są to oryginalne mydła z południa Francji charakteryzujące się wysoką jakością, w 100 % na bazie, najlepszych, naturalnych olejów roślinnych z Grasse."
Mydełka te może nie są tak bardzo aromatyzowane jak poprzednie przeze mnie opisywane TU, ale również czuć ładny, delikatny aromat zapachowy, który jest dosć przyjemny, jednak podczas używania zapachu wogóle nie czuć, co jest zaletą tego produktu, bo im mniej chemii tym lepiej. Mydełka mają eleganckie tłoczenia z nazwą marki i logiem.
Mydełka się delikatnie pienią, z wytworzeniem bezzapachowej piany. Ja oprócz do rąk, zaczełam używać mydełek również do mycia buzi, na któej pojawiają mi się ostatnio "nieprzyjaciele" i mam z nią problemy... Mydełka osuszają moją cerę,  a po nałożeniu kremu na tak oczyszczonej cerze, czuję jak moja cera wchłania całą wodę i wszystkie dobroci z kremu.
Nie robię tak codziennie, aby zbytnio nie wysuszyć sobie cery...ale widze że jej to pomaga...
To mydełko jak również wiele innych wspaniałości znajduje się na stronie Dexplus TU.
Uważam że mydełka te, jak również pozostałe kosmetyki tej firmy warte są zainteresowania i wypróbowania. Ja ciągle jestem zakochana w żelu po prysznic tej firmy, który już mam na wykończeniu :(


17 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się opakowanie niż samo mydło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie jest bardzo łądne, ale mydło ma działać a nie wyglądać...

      Usuń
  2. ależ muszą być fajne - już opakowanie jest cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby takie niepozorne a proszę jak działa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. yummy i love soaps :p
    great blog, would be happy if we could follow each other :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, I like this kind of posts....:///////

      Usuń
  5. Mam podobnie po użyciu maturalnych mydełek. Przesuszają i używam raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe maturalnych....:) śmieszna literówka wyszła ;)

      Usuń
  6. bardo fajne to mydelko :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz