Le Petit Olivier - źródło piękna z Francji

Witajcie Kochani!
Nadrabiam zaległości we wpisach, dlatego dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją, tym razem jest to cudownie kremowy żel pod prysznic marki Le Petit Olivier.
Żel a raczej nazwałabym go cudownym mleczkiem do ciała można dostać w sklepie Dexplus TU.
Pare słów o samej marce Le Petit Olivier:
Le Petit Olivier
Prowansalskie źródło piękna z Francji
Pierwsza linia ULTRA ODŻYWCZYCH I REGENERUJĄCYCH kosmetyków wzbogaconych najczystszą, markową OLIWĄ Z OLIWEK Z BAUX DE PROVENCE przeznaczona dla skóry suchej i wrażliwej.
Misja Le Petit Olivier to wykorzystywać dobroczynny wpływ natury czerpiąc bezpośrednio z kulturowego i duchowego bogactwa regionów.
Marka oferuje kompletne linie produktów do pielęgnacji ciała: mydła, żele pod prysznic, szampony do włosów, odżywki do włosów, balsamy i kremy do ciała i twarzy oraz balsamy do ust."


Moje wrażenie po zastosowaniu żelu:
Przyznam się do tego, że ja uwielbiam wszystko to co jest do kąpieli lub do mycia a w szczególności jak kosmetyki ładnie pachną. Tutaj żel mnie miło zaskoczył, bo spodziewałam się chemicznego zapachu malin, a tutaj proszę....delikatna nutka malin, nazwałabym to "kremowy", delikatny zapach słodyczy połączony z malinami. Ciężko jest opisać zapach, ale tak to własnie pachnie: słodko, zmysłowo i delikatnie!!
Używajac tego żelu, można oddać się rozkoszy jaką niesie nam ten zapach.
Co do konsystencji, to tak, jak wspomniałam ja bym produktu tego nie nazwała żelem a raczej delikatnym mleczkiem myjącym. Produkt ten doskonale nadaje się do skóry delikatnej, jest pozbawiony parabenów i phenoxyethanolu.
Skóra po zastosowaniu tego "mleczka myjącego" jest bardzo delikatna i przyjemna w dotyku.
Co do opakowania, to jest ono solidne, nic się z niego nie wylewa, po bokach ma wygrawerowaną nazwę marki. Ogólne pierwsze wrażenie bardzo dobre!
Jednym słowem mówiąc, żel spełnia swe zadania myjące jak i relaksacyjne!! Warto go wypróbować

28 komentarzy:

  1. Interesujacy kosmetyk ! :)

    Super blog, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/10/ile-warta-jest-moja-twarz-nominacja-do.html nominowałam Cię kochana ♥


    musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję...odpowiem jak tylko wróce, bo jutro wyjeżdzam do Wrocławia

      Usuń
  3. ja Cie tez nominowalam do blog sweet award :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Te malinki na opakowaniu już okropnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekwy , pewnie zapach również śliczny ma ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowny, a jak długo pozostaje na ciele

      Usuń
  6. Hej!
    Zostałam dzisiaj zaproszona do udziału w zabawie Październik miesiącem maseczek :)
    Może i Ty miałabyś ochotę podjąć maseczkowe wyzwanie?
    Szczegóły na moim blogu:
    http://chabroweoczyani.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A powiedz mi, gdzie je u nas można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna kupić na stronie slepu http://sklep.dexplus.pl/

      Usuń
  8. chciałabym poczuć ten malinowy zapach!!!:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sobie wyobrażam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kosmetyk tylko raczej nigdzie go u siebie nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, dostępny jest tylko na stronie dexplus

      Usuń
  11. Fajny żel malinowy hmmmm moze sobie go zasponsoruje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nim ale musi ślicznie pachnieć !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz