kokardka z granatem

Dziś postanowiłam zrecenzowac 2 rzeczy jednocześnie, ponieważ jakiś czas temu dostałam od drogerii Nocanka piękny lakier do paznokci z Sally Hansen, o głębokim granacie.
Tak on się prezentuje w buteleczce:

a tak na paznokciach:

Lakier dostępny jest na stronie Nocanki TU. Jak widać ma on śliczny żuczkowo - granatowy kolor. Idealny na okres jesienno-zimowy. Bardzo dobrze się nim maluje, pędzelek nie jest gruby, nie robi zacieków. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Jeśli chodzi o wytrzymałość, bardzo dobrze się u mnie sprawował, nie pękał i nie ścierał się. Lakier ten ładnie błyszczy się w świetle, przyjmując różne kolory. 

Następnym produktem, którego użyłam do wykonania kolejnego manicuru to 3 D Nail seal, dostępne w Kkcenterhk, TU. 
Są to śliczne białe kokardki, które doskonale wyglądaja na ciemnym lakierze. 
Naklejki bardzo dobrze trzymają sie płytki paznokcia, nie trzeba dodatkowego kleju, aby utrwaliś efekt wystarczy pociągnąć płytkę top coutem i juz. 
Naklejki nie zadzierały mi się, doskonale się trzymały. Są super alternatywą na efektowny manicure, jeśli komuś ( tak jak mi) nie wychodzi kokardka zrobiona lakierami :( 

24 komentarze:

  1. świetnie wygląda, jak niebo w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bardzo podobny lakier z Miss Selene :P tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier ma piękny kolor ale ja nie cierpię perłowych połysków ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gwieździsta noc z tego lakieru, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mani :)
    btw, kochana, tu zawsze było tak ciemno??

    otagowałam Cię ;)
    http://mala0727.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, zwykle było różowo, ale zmieniłam troche tło, baaa nawet bardzo zmieniłam...

      Usuń
  6. Kolor lakieru jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, efekt kokardkowy też ;) Mi natomiast nie wiem czemu, ale po lakierach Pani Sally żółkną mi paznokcie niemiłosiernie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne pazurki...jak wszystkie u Ciebie.. :) piekny ten lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow genialny lakier!
    Plus kokardki i efekt piorunujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z naklejkami wyglada całkiem ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz