baza sylikonowa - Mariza

Witajcie!
dziś chciałam Wam zaprezentować, godny polecenia produkt firmy Mariza, a mianowicie sylikonową bazę pod makijaż:
Początkowo sceptycznie do niej podeszłam, bo pamiętam moje przygody z bazą pod makijaż z Dax Cosmetics. Tamta baza też miała wygładzać i matowić, ale niestety u mnie się nie sprawdziła, ponieważ już po godzinie moja twarz się niemiłosiernie świeciła. Dlatego niechcąc ryzykować z tą bazą użyłam ją pierwszy raz podczas jakiegoś wolnego dnia. To jak ona sobie poradziła niesamowicie mnie zaskoczyło!!!!
Baza faktycznie wygładza i co mnie najbardziej zdziwiło, to to, że ona naprad matuje, moja twarz ( z pudrem) wcale się nie swieciła. Porównywałam efekt samego pudru i efekt azy z pudrem i jest rzeczywiście przedłużone matowienie.
Baza ma postać takiego sylikonowego żelu:
Ma ona pojemność 20 ml, ale wystarczy naprawdę niewielka ilosć aby rozprowadzić ją na całej twarzy, zatem mogę powiedzieć że jest dość wydajna.
Baza ma dostkowo za zadanie zmniejszyć widoczność porób i drobnych zmarszczek oraz ma przedłużać trwałość makijażu. I tutaj nie mam jej nic do zarzucenia, na mojej twarzy sprawqdza się znakomicie, naprawdę byłam nieźle zdziwiona, że dosć tani produkt za 17,70 zł lepiej poradził sobie niż baza Dax Cosmetics za którą kiedyś dałam ok 40 zł. POLECAM, godny wypróbowania.

19 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm ciekawe... może warto miec ta bazę... ja używałam z dax i byłam zadowolona i to bardzo mimo, że mam cerę tłustą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja daxa wyrzuciłam bo dla mnie była okropna

      Usuń
  3. Spróbuję zaraz po wykończeniu hean:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa baza :) jeśli będę miała okazję przetestowania to chętnie to zrobię
    Kochana, zapraszam Cię do tagu
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/10/osoda-dnia-jesiennego-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym ją wypróbowała:) a nie zatyka czasem porów?;/
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jeśli lepsza od Daxa to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używalam silikonowej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy :) moze kiedys kupie :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz