weselny strój

Hej Kochani,
ostatnio mam mało czasu na bloga, bo miałam bardzo stresujące dni w pracy, dlatego troche zniedbałam wpisy, ale myślę, że niedługo to się zmieni i częściej będę dodawała wpis.
Dziś weselny strój dnia :) czyli moja kreacja z minionego wesela.
Dodam, że była to skromna sukienka, nic nadzwyczajnego, a we włosach miałam doczepkę, o której będzie oddzielna recenzja.
 
Przepraszam za te lakiery z boku, ale mój TZ nie umie robic zdjęć :)

Pozdrawiam i uciekam spać, bo strasznie zmęczona i wykończona po pracy jestem

40 komentarzy:

  1. bardzo fajna sukienka :D
    u mnie na blogu też relacja z wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa sukienka :))) a Ty wygladalas w niej bosko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądałaś,sukienka super ale nie na moją figurę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty, ona się fajnie rozciąga i dopasowuje do sylwetki

      Usuń
  5. bardzo ladnie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Zdecydowanie wolę kiecki tego typu niż wielkie bezy czy jakieś świecidła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. no i ślicznie wyglądałaś :) te butki mi się strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wybierz się do rosmmanna i udaj się do gablotki Maybelline i wiem, że jest tam szminka bardzo podobna do Nicky, sama ją miałam ale mi się skończyła, ona kosztuje coś ok 25 zł i jest do złudzenia podobna :)

    Bardzo lubię takie groszkowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądałaś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest piekna hahhhaa mój TŻ ma to samo kochana! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jak sukienka.. ale ubrana Ty w sukienkę wyglądasz ślicznie pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. nono kochana świetnie wyglądasz w tej sukience :)
    podkreśla każdy Twój atut :) aż nie cjce się odrywać wzroku :)
    Buziaczki
    p.s.
    bardzo dziekuję za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    zapraszam częsciej będzie mi niezmiernie miło jak będziesz częstym gościem u mnie a może i skusisz sie na obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście już obserwuję :)
      Buziaczki

      Usuń
  13. To Ty kochana? poprostu wow nie wiem czamu ja sobie Ciebie inaczej wyobrazalam moze przez ten kolor wlosow.
    I kto tu jest piekny :p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ty seksowna jesteś :) świetna sukienka, mejkap fryzura - wygladasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka świetnie podkreśla Twoją figurę :)))masz śliczną figurę i włosy :) no i zestaw oczywiście super :) strasznie podoba mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna sukieneczka... lekko przypomina mi pinap :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz