świetna alternatywa na szybką i efektowną fryzurę!!!

Witajcie Kochani,
Dziś przychodzę do Was z kolejną świetną doczepką do włosów. Ostatnio wspominałam o niej, że miałam ją na weselu.
Wiele z Was pissało, że nie mogłoby doczepić sobie włosów...A ja się pytam....Ale Dlaczego??
Zamiast iść do fryzjera można samemu sobie wyczarować fajną fryzurę. Wiele osób na weselu mnie się pytało jak uzyskałam tak fajny efekt na włosach :) hehe Bo doczepka jest idealnie dobrana do moich włosów i wcale się nie odróżniała.
Doczepkę mam z KKceterhk. Można ja dostać TU.
Tak się prezentuje na manekinie ze storny sklepu:
A tak na mnie: Dwa pierwsze zdjęcia to jeszcze z wesela.
Jak widać doczepka wcale się nie odróżnia od moich naturalnych włosów, trzema się bardzo dobrze, bo jest wiązana na taką tasiemkę, jaj estem nimi zachwycona, bo szybko można uzyskać fajną, niecodzienną fryzurę, w sam raz na jakieś wyjście.
Chciałam Was jeszcze serdecznie zaprosić do mnie na rozdanie!!!

22 komentarze:

  1. Fajna doczepka :) Nawet nie wygląda na doczepke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubilam doczepiane wlosy podczas procesu zapuszczania wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowe i świetne ;) dobry patent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie idealny dobrany kolorek :D Ja myślę o grzywce... właśnie szperam po necie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta doczepka;) ciekawe czy jest również wersja z prostymi włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no powiem Ci, że jestem miło zaskoczona!
    na prawdę fajnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakos nie jestem przekonana do doczepianych wlosow :( chociaz u Ciebie wygladaja bardzo fajnie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam, fajnie jest szybko ziennić sobie fryzurę ;)

      Usuń
  8. rzeczywiście nie widać różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie widać, że to doczepka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fryzura, na pewno ją kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym sie bała że mi spadnie z włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma szans, nie dość, że ma taka wpinkę (grzebyk) to jest wiąże się to tasiemką

      Usuń
  12. osz Ty! nigdy bym nie pomyślała, że masz doczepkę! :) idealnie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale boskie! Kolor faktycznie nie rozni sie od twojeo naturalnego koloru wlosow :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz