Piękny nudziakowaty kolor od Sally Hansen

Woczoraj od sklepu Nocanka dosatłam zestaw lakierów, dzis zaprezentuje Wam  jeden z nich od Sally Hansen o nazwie Wet Clay. 
Prezentuje się on na paznokciach następująco:
(Na środkowym palcu mam nałożony topper z essence)
A tak w buteleczce:
Lakier idealnie kryje już za pierwszym pociągnięciem, jednakże ja użuwam zawsze 2 warstwy, lakier nie robi smug i jest to jeden z moich najlepszych lakierów. Jak widać pędzelek jest w kształcie łopatki i jest OGROMNIASTY!!! Ale łatwo się nim nakłada lakier i dlatego że jest taki duży to u mnie na małym palcu wystarczy jedno pociągnięcie i mam pokrytą całą płytkę :)
Możecie go kupić na stronie Nocanka.pl TUTAJ, jest on aktualnie w promocji. Ja zakochałam się w tym lekiarze, bo świetnie on wygląda zarówno samodzielnie, jak również jest świetną bazą podkładową do różnego rodzaju wzorków. Ja wyczarowałam na nim takie coś :)

( wokół skórek mam naniesioną oliwkę, bo walczę z suchymi i twardymi skórkami :( )
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE!!



38 komentarzy:

  1. Pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i dlatego swietnie sie sprawdza u każdego

      Usuń
  3. Fajny nudziak :))) i podoba mi sie bardzo z tymi kropkami... w ogole bardzo podobaja mi sie takie paznokietki w kropeczki hehe :)) ... mi sie pazury polamaly i nie moge poszalec :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona Twoimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień ! :)
    Kropeczki na paznokciach mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie. Tylko jak dla mnie ta butla lakieru trochę za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba mani są ładne, ale pierwszy fajniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny nude ;) a mam pytanie , nie żółknie ci płytka po lakierach Sallki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja tak często maluję paznokcie, że niestety już od każdego lakiru mi żółkną...ale używam bazy i jest to minimalne żółknięcie

      Usuń
  9. Piękne są te paznokcie w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej ale słodziasne podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy,ale moja szwagierka ma i uwielbiam ten pędzelek oj zakochałam się w nim,ale sam lakier nie utrzymuje się na moich paznokciach zbyt długo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, a z tymi kropeczkami, to już w ogóle bajka

    OdpowiedzUsuń
  13. fenomenalny makijaz paznokci :) te kropeczki i beżowa panterka skradła moje serce ! uwielbiam Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne paznokcie! podoba mi się kolor lakieru, ale Twoje wzorkowe pomysły są genialne :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i cieszę się że Ci się podoba

      Usuń
  15. swietne pazurki!

    zapraszam na specjalnie rozdanie na moim blogu! do wygrania super niespodzianka :)

    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny blog ;)
    Zapraszam do mnie . OBserwujemy ?
    Napewno teraz bedu tu czesciej

    OdpowiedzUsuń
  17. nudziak zachwycił mnie i bardzo ale to bardzo podoba mi się Twój manicure
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i co ja mam Ci napisac no co powiedz?
    kropeczki takie slodziaki i wbrew wszystkiemu je tez trzaba umiec wykonac bo czasem jak widze niektorzy maja z tym problem; 2 propozycja podbila moje serce:D

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym drugim wydaniu mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz