piękna Malinka od Marizy

Witajcie Kochani!
Jako, ze nie mogłam juz doczekać się testów kosmetyków od Marizy to na pierwszy rzut poszły lakiery do paznokci. Dziś chciałam Wam zaprezentować piękny malinowy kolor lakieru nr 45 od MARIZY:



jest to taka miniaturka - 5 ml, ale o taką własnie mi chodziło bo w swojej kolekcji mam mnóstwo lakierów i zwykle ich nie zuzywam do końca, bo zaraz mi sie znudzą albo poprostu zaraz spodoba mi się nastepna barwa :)Lakier kosztuje zaledwie 4,30 zł, i ma mnóstwo kolorów do wyboru.
Co do lakieru to konsystencję ma on doskonałą, ma extra pigmentacje bo już jedna warstwa pokrywa nam cała płytkę, jednakże ja zawsze daje 2 warstwy. Lakier bardzo szybko wysycha, daje ładny malinowy błysk. Uwielbiam takie mocne, intensywne i soczyste kolory. Ja zakochałam się w nim jak tylko go ujrzałam i nie mogłam się powstrzymać od zrobienia manicuru właśnie tym kolorkiem. Jest świetny.
Niedługo zrobię jakiś mani z pozostałymi kolorami jakie mi zostały.



38 komentarzy:

  1. RZECZYWIŚCIE jest śliczna kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, ale mnie kojarzy się z czym innym, na malinę za jasny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jasny?? ja bym powiedziała że nawet ciut za ciemny...

      Usuń
  3. Śliczny odcień ! faktycznie jak malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana w tym kolorku <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień, pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek mega. Masz super paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się lakiery z Marizy, choć z trwałością u nich średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten kolorek i bardzo się z nim polubiłam . I o dziwo nawet trwałość tych marizowych lakierów nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie o trwałości nic nie powiem... ale ja szybko zmieniam kolorki

      Usuń
  9. MEGAAA KOLOR! i jakie piękne paznokcie *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolorki na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kolorek :) mam podobny ale z golden rose :)O

    OdpowiedzUsuń
  12. o to życzę miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a dziekuje kochana:):*,sliczny kolorek,wogole mariza ma swietne kosmetyki,ostatnio zakupilam kulki brązujące i sa bardzo dobre,najlepsze jakie mialam i czarna kredke,tez jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna malinka..poza tym ja uwielbiam takie kolory na paznokciach :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello dear, like this?

    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, uwielbiam różowe lakiery, mam ich pełno. :)

    Jeśli masz ochotę, to weź udział w rozdaniu. Do wygrania bon na zakupy. Życzę Ci miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podejrzewam, że na żywo jest jeszcze piękniejszy;) I ta cena? Muszę koniecznie go poszukać u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięęękny jest ten kolorek, brakuje mi takiego w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz